بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج

CC BY-SA 3.0 / Aeroprints.com / EP-ATS ATR.72 Iran Aseman Airlines بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج
بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیسیون عمران مجلس ایران از بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای آسمان با حضور اعضای کمیته چهار نفره مجلس خبر داد.

جعبه سیاه هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج پیدا شد - اسپوتنیک ایران
جعبه سیاه هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج پیدا شد
به گزارش اسپوانیک به نقل از تسنیم، محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه کمیته‌ای در این کمیسیون در رابطه با بازگشایی جعبه سیاه هواپیمای آسمان تشکیل شده است، گفت: بنده، آقایان افتخاری، حسین‌زاده و علوی عضو این کمیته هستیم.

وی با بیان اینکه اعضای این کمیته در زمان بررسی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده در محل حاضر خواهند بود، ادامه داد: بررسی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده امروز انجام می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس تصریح کرد: کمیسیون عمران پس از بررسی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای آسمان گزارش خود را تکمیل و گزارش را پیش از سال جدید به مجلس ارائه می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه سازمان هواشناسی و هواپیمایی کشوری گزارش خود را درباره علل سقوط هواپیما به این کمیسیون ارائه کرده‌اند، گفت: پس از بررسی‌های لازم مشخص خواهد شد که چه دستگاهی در این زمینه کوتاهی داشته است.

هواپیمای مسافربری ATR-72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که از تهران به سمت یاسوج در پرواز بود، روز یکشنبه حدود 50 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران از رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شد. این هواپیما در اطراف شهر سمیروم در استان اصفهان و در رشته کوه های دنا سقوط کرد. این هواپیما حامل 66 سرنشین بود (60 مسافر و 6 خدمه پرواز) که یک کودک نیز در میان آنها حضور داشت. براساس گزارش های اولیه تمامی سرنشینان این هواپیما جان باختند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала