مقایسه داعش و درویش از دیدگاه کاربران ایرانی +عکس

© AFP 2023 / Behrouz Mehriشهادت حداقل 3 مامور نیروی انتظامی
شهادت حداقل 3 مامور نیروی انتظامی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی به مقایسه داعش و درویش دست زدند.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به رسانه های داخلی ایران، راننده اتوبوسی که به صورت وحشیانه به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرد، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است. 

به گزارش صدای ایران، اتوبوس مذکور متعلق به یکی از سران فرقه گنابادی و با پلاک شهرستان است و در روزهای اخیر و با برنامه از پیش تعیین شده در حاشیه خیابان گلستان هفتم پاسداران متوقف بوده است.
حرکت دیوانه‌وار این اتوبوس در خیابان پاسداران باعث شهادت حداقل 3 مامور نیروی انتظامی و زخمی شدن تعدادی از پرسنل کلانتری 102 پاسداران و آسیب رسیدن به 12 دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.

​فرقی نمی‌کند، گاهی شهید #محسن_حججی در سوریه و گاهی شهید #رضا_مرادی در #گلستان_هفتم، سر خود را می‌دهند برای امنیت و عزت ما؛ سربلندی این خاک را بی‌سر شدن سروهای راست‌قامتی چون آنان ضمانت کرده است#دواعش_گنابادی #درویش_داعشی #گلستان_هفتم#شهید_رضا_مرادی pic.twitter.com/OkWmhR5ksN

​باشد..دیشب در #گلستان_هفتم آتش‌بازی شد ولی تقاص خون هم‌نسلان و #شهدای_دهه_هفتادی‌ مان را عربستان،انگلیس و صهیونیست خواهیم گرفت..بالاخره #درویش_داعشی باید در برابر پول‌های مُفتی که می‌گرفت کاری می‌کرد… pic.twitter.com/GyvUBXupjh

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала