کشف اولین اجساد از قربانیان سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

© AFP 2023 / Remy Gabaldaکشف اولین اجساد از قربانیان سقوط هواپیمای تهران-یاسوج
کشف اولین اجساد از قربانیان سقوط هواپیمای تهران-یاسوج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سومین روز از عملیات تجسس امدادگران، لاشه هواپیمای‌ تهران-یاسوج‌ در ارتفاعات دنا پیدا شد.

سقوط هواپیما در ایران - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
سقوط هواپیما در ایران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، کبادی، مسئول تیم هلال احمر در منطقه در ساعت ۱۶:۴۱ اعلام کرد: نیروهای امداد کوهستان هلال‌احمر ما به محل سقوط هواپیما رسیدند و در حال حاضر پیکرها را از لابه‌لای لاشه‌های هواپیما به کاورها و بسکت‌ها انتقال می‌دهیم.

ریزش برف در اطراف هواپیما دسترسی ما را سخت کرده و فقط قسمتی کوچکی از هواپیما خارج از برف است.
صیادی یکی از کوهنوردان حاضر در محل سقوط هواپیما درباره مشاهدات خود از این منطقه، توضیح داد و گفت: این هواپیما به بلندترین قله کوه دنا در ارتفاع ۴۱۰۰ متری که مشرف به شهر سی‌سخت و روستای پادنا است، برخورد کرده است. با توجه به وضعیت جوی دو سه روز گذشته هواپیما به کوه برخورد کرده و تمام سرنشینان آن جان باخته‌اند.
وی تاکید کرد: منطقه در حال حاضر صعب العبور است. بخش‌هایی از لاشه هواپیما و تعدادی از اجساد زیر برف و تعدادی هم روی برف هستند.

هواپیمای مسافربری ATR-72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که از تهران به سمت یاسوج در پرواز بود، روز یکشنبه حدود 50 دقیقه پس از برخاستن 

از فرودگاه مهرآباد تهران از رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شد. این هواپیما در اطراف شهر سمیروم در استان اصفهان و در رشته کوه های دنا سقوط کرد. این هواپیما حامل 66 سرنشین بود (60 مسافر و 6 خدمه پرواز) که یک کودک نیز در میان آنها حضور داشت. براساس گزارش های اولیه تمامی سرنشینان این هواپیما جان باختند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала