حقایقی عجیب : آیا مسافر پرواز تهران-یاسوج زنده است؟

© REUTERS / Tasnim News Agency ابهامی عجیب : آیا مسافر پرواز تهران-یاسوج زنده است؟
ابهامی عجیب : آیا مسافر پرواز تهران-یاسوج زنده است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن شمشادی ، خبرنگار صدا و سیمای ایران در تلگرام خود نوشت : یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت آسمان که روز یکشنبه از تهران عازم یاسوج بود ، هرگز به مقصد نرسید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرآنلاین در پی سقوط هواپیمای تهران یاسوج، تاکنون صدها خبر از مسئولان محلی و کشوری منتشر و برخی ازآنها، تکذیب شده است اما ادعاهای اعضای خانواده و دوستان یکی از مسافران این پرواز، بسیاری از این خبرها را از اساس زیر سوال می برد.
نام این مسافر، حسین رستمی تقی دیزج اهل استان اردبیل و ساکن ملارد است که برای کار به یاسوج می رفت.

سقوط هواپیما در ایران - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
سقوط هواپیما در ایران
طبق خبر مسئولین ، هواپیمای مسافربری ATR72 ساعت 8 صبح از فرودگاه مهرآباد تهران برخاسته و پنجاه دقیقه بعد از روی صفحه رادار محو شده است.
در حالی که ساعت 8:56 دقیقه یکی از دوستان حسین رستمی در یاسوج که منتظر اوست، با شماره اش تماس می گیرد، تلفن زنگ می خورد و سی ثانیه ای به صورت قطع و وصل شدید با او صحبت می کند.
عجیب تر از تماس اول، تماس دوم این شخص با آقای رستمی است، این تماس در ساعت 9:28 دقیقه صورت می گیرد. این بار بر خلاف بار اول، صدای آقای رستمی بسیار واضح و بدون قطع و وصل است و 1:12 دقیقه به طول می انجامد.
آقای رستمی به دوستش می گوید: نزدیک فرودگاه هستیم وهواپیما به زودی می نشیند.
فرد تماس گیرنده می گوید حتی با آقای رستمی شوخی قومیتی هم کردم و او هم به سبک خودم پاسخ مرا داد.
او می گوید: من خودم بخاطر اینکه مبادا مهمانداران هواپیما به دوستم چیزی بگویند، با آقای رستمی خداحافظی کردم و تماس پایان یافت.
این در حالیست که دو عضو خانواده آقای رستمی می گویند، آخرین باری که ایشان صفحه تلگرامش را چک کرده ساعت 9:48 است!
آنچه به عنوان #ابهام_کامل در این میان مطرح است این است که چگونه یکی از سرنشینان این هواپیما در این ساعت ها تماس تلفنی داشته و برای آخرین بار در ساعت 9:48 تلگرامش را چک کرده اما مسئولان می گویند این هواپیما ساعت 8:50 از صفحه رادار محو شده و حتی یکی از مسئولان شرکت آسمان از برخورد این هواپیما با کوه در این ساعت خبر داده است ؟!
براستی در آن ساعت و در بالا یا نزدیکی های فرودگاه یاسوج چه اتفاقی افتاده، و خلبان با تجربه ای همچون حجت الله فولاد، چه دید و چه تصمیمی گرفت که در نهایت به سقوط هواپیمایش منجر شد ؟!

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала