واکنش های گسترده کاربران شبکه های اجتماعی به سخنان کارشناس یزدی + ویدئو،عکس

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش های گسترده به ویدئو کارشناس یزدی که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی کرده بود +ویدئو،عکس
واکنش های گسترده به ویدئو کارشناس یزدی که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی کرده بود +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با وجود گذشت چندین روز از ماجرای کارشناس یزدی و توصیه به گذاشتن تشت آب زیر پای همسر، هنوز بازار این موضوع در شبکه های اجتماعی داغ است و از رویکرد های مختلف کاربران به آن می پردازند.


به گزارش اسپوتنیک، با وجود گذشت چندین روز از ماجرای کارشناس یزدی و توصیه به گذاشتن تشت آب زیر پای همسر، هنوز بازار این موضوع در شبکه های اجتماعی داغ است و از رویکرد های مختلف کاربران به آن می پردازند.
جذابیت این موضوع حتی مسئولین دولتی را هم وادار به اظهار نظر کرد و کار به جایی رسید که وزیر بهداشت در جلسه رسمی کلمه به کلمه صحبت کارشناس را تکرار کرد و به شوخی خانم ابتکار و همسرش آقای هاشمی را هم برای این طرز همسرداری مثال زد.

ایده های خلاقانه بسیاری در حاشیه این جریان توسط کاربران در فضای مجازی ارائه شده است که اغلب درونمایه طنز دارد. کاربران با طرحهای گرافیکی مختلف، این موضوع را دستمایه طنز قرار داده اند.
از به بازار آمدن شیر غیر خوراکی مخصوص پاشویه آقایان

تا کاریکارتورهایی برای آموزش طرز صحیح شوهرداری.

همچنین برخی کاربران در خصوص این موضوع کلیپ هایی تهیه کرده اند از جمله دابسمش صحبتهای این کارشناس و یا کلیپهایی تحت عنوان بخش سانسور شده صحبتهای جنجالی کارشناس یزدی که در آن توصیه هایی طنزگونه در تکمیل بحث به بانوان میکنند.
در این میان برخی کاربران کماکان معتقدند که این مساله چندان جنجال برانگیز نیست و نگاه های فمینیستی آن را بزرگ جلوه داده اند چرا که صرفا مخاطب این توصیه خانمها بودند و اگر به اقایان چنین توصیه ای میشد تا این حد جبهه گیری را به دنبال نمیداشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала