وضعیت راه های جاده ای و هوایی ایران پس از بارش برف

© AP Photo / Ebrahim Norooziوضعیت راه های جاده ای و هوایی ایران پس از بارش برف
وضعیت راه های جاده ای و هوایی ایران پس از بارش برف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان هواپیمایی ایران گفت: در شرایط کنونی و با توجه به بارش برف هیچ پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه های امام خمینی و مهرآباد انجام نمی شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: سطوح پروازی فرودگاه ها آماده است اما به دلیل کاهش دید امکان نشست و برخاست هواپیما امکان پذیر نیست.
جعفرزاده افزود: مسافران خارجی برای اطلاع از وضع پروازها با شماره های 096330 و 5100118 و مسافران پروازهای داخلی با شماره های 02144665526 و 02144665519 از وضع پروازها آگاه شوند.
وی گفت: همه پروازهایی که مقصدشان تهران است تا آگاهی در آینده انجام نمی گیرد.
در عین حال سخنگوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اطلاع داد: محورهای شریانی آزاد راه زنجان — قزوین ، قزوین- رشت محور قدیم قزوین — رشت، هراز، ساوه — بوئین زهرا، محور قزوین — همدان، تهران — قم، مسیر تهران- ساوه و کرج — چالوس با بارش برف بسته شده است.
وی ادامه داد: بیشترین گره ترافیکی در آزاده راه تهران — کرج حد فاصل گرمدره است که علت اصلی آن نیز نداشتن امکانات زمستانی رانندگان است.
سخنگوی سامانه 141 افزود: به لحاظ جوی در برخی از محورهای ارتباطی تهران، اصفهان، زنجان، قم، البرز، کردستان، لرستان، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و خراسان رضوی، گیلان، کرمانشاه و مازندران بارش وجود دارد که در مناطق کوهستانی به صورت برف است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала