ناراحتی همسر مهندس سانچی از شرایط موجود + فیلم

© REUTERS / China Dailyناراحتی همسر مهندس سانچی از شرایط موجود +ویدئو
ناراحتی همسر مهندس سانچی از شرایط موجود +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناراحتی همسر سر مهندس سانچی در فضای مجازی بازتاب گشترده ای داشته است .

به گزارش اسپوتنیک، ناراحتی همسر "فرید محبی" سر مهندس کشتی سانچی، عنوان کلیپی است که این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

"الیا محتشمی" ادعا کرده است که خواهان جنازه همسرش بعنوان حق مسلم خود است. به گفته او دولت باید هزینه کند و بدنبال جنازه های شهدای سانچی برود تا حداقل خانواده های داغدیده بدانند که بر سر چه مزاری گریه کنند و خود را التیام بخشند.
به گفته "الیا محتشمی" سئوال های بسیاری از کم و کیف حادثه سانچی در ذهن همه مردم نقش بسته است که دولت باید پیگیر آن باشد. دولت باید با سرنشینان کشتی دیگری که با سانچی تصادف کرده مصاحبه کند و علت اتفاق را شفاف سازی و مشخص کند.

Публикация от RES (@res_news) Янв 18, 2018 at 9:47 PST

او همچنین افزود که در زمان تصادف و یا هر گونه سانحه، کشتی نجات وجود دارد و سئوالی که الان مطرح است این است که کشتی نجات سانچی کجا بوده و الان در کجاست.
بسیاری از کاربران با تایید صحبت های خانم محتشمی معتقدند که او حق دارد و کمترین کار برای پاس داشتن زحمات چندین ساله آنها حداقل داشتن جنازه می باشد. به گفته کاربران، دولت ایران باید از دولت چین بخواهد که در مورد همه مسائل اتفاق افتاده در کشتی سانچی پاسخگو باشد و واقعه را تحلیل و شفاف سازی کند. بهانه های چینی ها برای ورود به کشتی مانند درجه حرارت بالا با یک لباس ضد حریق قابل حل شدن بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала