استقبال گسترده کاربران از فوتسال بانوان ایران و سوپر گل های آن +ویدئو

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر استقبال گسترده کاربران از فوتسال بانوان ایران و سوپر گل های آن +ویدئو
استقبال گسترده کاربران از فوتسال بانوان ایران و سوپر گل های آن +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اخیرا ویدئویی از چند سوپر گل فوتسالیست های برتر ایران در شبکه های اجتماعی پخش شده است و بازتاب زیادی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک فوتسال بانوان در ایران طرفداران بسیاری دارد. بانوان ایرانی تیم ملی فوتسال در شبکه های مجازی مورد تحسین کاربران مرد و زن قرار میگیرند. همه کاربران به غیرت زنان ایرانی افتخار کرده اند. ویدئوی زیر از سوپر گلهای بازیکنان تیم در شبکه های اجتماعی بازتاب بسیاری داشته است.

فرشته کریمی بازیکن شماره هفت و فهیمه زارعی بازیکن شماره دوازده از بهترین گلر های زن هستند. برخی از کاربران با مقایسه گلهای تیم بانوان و آقایان بیان داشته اند که تیم بانوان پیشرو است و از عدم تساوی در امکانات تیم بانوان و آقایان ابراز ناراحتی کرده اند.
طبق اظهار کاربران، بازی تیم فوتسال بانوان با وجود تحمل دشواری پوشش کامل و حجاب موجب افتخار است. در این میان برخی کاربران از عدم پخش بازی بانوان در صدا و سیما ابراز نارضایتی کرده اند.
در بازی اخیر مقابل ایتالیا، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایتالیا پس از شکست تیمش مقابل بانوان فوتسالیست ایران اظهار داشت که با تیم اصلی خود به مصاف ایران رفت و بانوان ایرانی یکی از بهترین ها در فوتسال جهان هستند.

با اعلام سایت فوتبال پلنت چند تن از ملی پوشان تیم بانوان به عنوان نامزد بهترین بازیکن سال انتخاب شده اند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала