کشف پیکر دو تن دیگر از خدمه نفتکش سانچی

© REUTERS / CCTVکشف پیکر دو تن دیگر از خدمه نفتکش سانچی
کشف پیکر دو تن دیگر از خدمه نفتکش سانچی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امدادگران چینی که صبح امروز به نفتکش ایرانی وارد شدند، پیکر دو تن دیگر از خدمه کشتی نفتکش ایرانی سانچی را بر روی عرشه این نفتکش یافتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ای بی سی، نیروهای امداد چین روز شنبه پیکر دو خدمه نفتکش ایرانی را که هفته گذشته بر اثر برخورد با یک کشتی باری در دریای چین شرقی دچار حریق شد پیدا کرده اند.
چهار تن از اعضای تیم امداد و نجات چین با استفاده از ماسک اکسیژن وارد نفتکش سانچی شدند و دو جسد را در عرشه کشتی پیدا کردند.
خبرگزاری شین هوا اعلام کرد این افراد تلاش داشتند وارد استراحتگاه خدمه شوند اما به علت حرارت شدید ناشی از آتش سوزی که به 89 درجه سانتیگراد می رسید نتوانستند وارد این محل شوند.
جسد یکی از خدمه روز دوشنبه پیدا و برای شناسایی به شانگهای انتقال داده شد. دیگر خدمه که شامل 30 ایرانی و دو بنگلادشی بودند همچنان ناپدید هستند.
خبرگزاری شین هوا اعلام کرد تیم امداد و نجات چین همچنین جعبه سیاه نفتکش را پپش از ترک آن پیدا کرد. 

کشتی فله بر هنگ کنگی به نام «کریستال» با مالکیت یک شرکت لجستیکی در استان «جه جیانگ» چین حاوی ۶۴ هزار تن غله بود که از آمریکا به مقصد استان «گوانگ دونگ» در جنوب چین می رفت و در بین راه به کشتی نفتکش «سانچی» با مالکیت شرکت «برایت» از جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد که این حادثه سبب انفجار و آتش سوزی در کشتی نفتکش شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала