چه زمانی شبکه های اجتماعی در ایران رفع فیلتر می شوند؟

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezچه زمانی شبکه های اجتماعی در ایران رفع فیلتر می شوند؟
چه زمانی شبکه های اجتماعی در ایران رفع فیلتر می شوند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ایران به خاطر محدودیت در کار شبکه های اجتماعی از شهروندان ایرانی عذرخواهی کرد و بیان داشت ، زمانی که همه چیز آرام شود، کار آنها از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پیشتر خبرهایی از ایران به گوش رسید مبنی بر اینکه مقامات به خاطر اعتراضات برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی را فیلتر کرده اند از جمله تلگرام و اینستگرام. جهرمی بیان داشت که شبکه های اجتماعی به طور موقت بسته شده و شایعات مربوط به بسته شدن دائم آنها حقیقت ندارد.
جهرمی در توئیتر خود نوشت: « من از صدها هزار هموطن خود عذرخواهی می کنم که به خاطر اوضاع اخیر آسیب دیده اند. وقتی همه چیز آرام شود ما مذاکراتی را با شورای امنیت در خصوص از بین بردن محدودیت ها خواهیم داشت.»

از تاریخ 28 دسامبر، در شهرهای بزرگ ایران من جمله: تهران، مشهد، اصفهان و رشت، اعتراضات گسترده ای صورت گرفته است. آقای حسن روحانی رئیس جمهور ایران در واکنش به این ناآرامی ها اعلام نمود که این اعتراضات، ناشی از مشکلات داخلی در کشور و همچنین دخالت و تحریکات برخی دیگر کشورها می باشد. براساس گزارش های منتشر شده توسط رسانه های داخلی ایران، تا کنون حداقل 21 نفر در این اعتراضات جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала