دیدار دختر مدافع حرم با پدرش پس از کشته شدن در سوریه + عکس

© Sputnik / Said Tzarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر دیدار دختر مدافع حرم با پدرش پی از کشته شدن در سوریه + عکس
دیدار دختر مدافع حرم با پدرش پی از کشته شدن در سوریه + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زینب فرزند یکی از مدافعان حرم در سوریه پدر خود را پس از کشته شدن می دید.

به گزارش اسپوتنیک، خانم سعیدی همسر عبدالحسین یوسفیان از مدافعان حرم که در سوریه کشته شد، خاطره ای از سفر به سوریه را تعریف کرد.

وی گفت: وقتی وارد اتاق هتل محل اقامت شدیم بطور اتفاقی یک تخت اضافی در اتاق وجود داشت که ناگهان زینب دختر وی گفت: "خب امشب بابا هم پیش ما است و این هم تختخوابش است."

خانم سعیدی ادامه داد؛ این جمله زینب مرا بیشتر نگران کرد که اگر نیم های شب بیدار شود و بهانه پدرش را بگیرد من باید چکار کنم.

همسر یوسفیان با حس خاصی از حال عجیبش در سوریه یاد کرد و گفت: وقتی با شهر ویران شده دمشق و محله زینبیه روبرو شدم، یاد غیرت و مردانگی همسر شهیدم افتادم و فهمیدم که چرا در این راه قدم گذاشته و همان لحظه آرزو کردم ای کاش می شد که خودم نیز می توانستم اسلحه به دست بگیرم و به جنگ دشمنان خدا بروم همان هایی که همانند حیوانی درنده به مردم مظلوم و بی دفاع رحم نمی کنند، کسانی که وجود پستشان تحمل دیدن صلح و آرامش مردم را ندارد.

سعیدی در ادامه گفت: پس از سه روز، هنگام بازگشت، پرواز ما نیمه های شب بود و هنگامی که سوار بر هواپیما شدیم ناگهان دیدم که زینب پشت پنجره رفته و دست تکان می دهد. وقتی از او پرسیدم برای چه کسی دست تکان می دهی و خداحافظی می کنی، پاسخ داد؛ مگه بابا را نمی بینی که آنجا ایستاده و ما را تماشا می کند و برایمان دست تکان می دهد در آن لحظه ابتدا به حال زینب غبطه خوردم ولی خوشحال شدم که زینب وجود پدرش را حس می کند و رابطه عاطفی آنها باعث آرامش دخترک بهانه گیرم شده است. 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала