گوشت لاکچری در ایران با قیمتی کیلویی حدود ۱ میلیون تومان +عکس

© Fotolia / Puhhhaگوشت لاکچری در ایران با قیمتی کیلویی حدود ۱ میلیون تومان +عکس
گوشت لاکچری در ایران با قیمتی کیلویی حدود ۱ میلیون تومان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وقتی گوشت نیز لاکچری می شود!

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که به معرفی یک قصابی لاکچری می پردازد. گفته شده است که این قصابی که در یکی از برج های مدرن شمال شهر تهران واقع شده است، گوشت خود را با قیمت کیلویی ۹۰۰ هزار تومان هم بصورت حضوری و هم اینترنتی عرضه می کند.

این شرکت ادعا کرده است که از نوعی رژیم غذایی خاص برای دام های خود استفاده می کند تا گوشت آنها ترد و مطبوع شود. همچنین انجام دادن ماساژ و پخش موسیقی برای دام ها از جمله برنامه های این شرکت است تا گوشتی بدون استرس در اختیار پولداران قرار دهد. در مقابل این خدمات، قیمت فوق لاکچری گوشت های عرضه شده توسط این شرکت، جنجالی در شبکه های اجتماعی به وجود آورده است.

Iranian street money changer holds Iranian banknotes (File) - اسپوتنیک ایران
از همبرگر 250 هزار تومانی تا دمپایی 1 میلیون تومانی در ایران (ویدئو،عکس)

گفته شده است که قیمت یک کیلو گوشت سردست بدون استخوان ۹۰۰ هزار تومان، وسط ماهیچه ۸۰۰ هزار تومان، ماهیچه دست ۷۸۰ هزار تومان، استیک مغز ران ۸۴۰ هزار تومان، مغز ران با چربی ۸۰۰ هزار تومان می باشد.

بسیاری از کاربران نام گوشت های این قصابی را "گوشت با ژن خوب" نامیدند. کاربران معتقدند که فقط افراد خاصی قادرند از این قصابی گوشت تهیه کنند و این قیمت برای عرضه گوشت اصلا مناسب نیست. بعضی از کاربران معتقدند در حالیکه عده ای از مردم حتی قادر به تهیه گوشت نیستند، جلوی اینگونه فعالیت ها که شکاف طبقاتی را زیاد می کند باید گرفته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала