خودکشی مشکوک در برج میلاد تهران

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoخودکشی مشکوک در برج میلاد تهران
خودکشی مشکوک در برج میلاد تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برج میلاد تهران دارای بالاترین نوع حفاظت و دوربین مدار بسته است و حتی کسی حق دسترسی به مکان های مختلف این برج را ندارد، اما بر اساس اعلام برخی خبرگزاری ها یکی از عوامل شاغل در برج میلاد روز گذشته خودکشی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از میزان؛ عصر دیروز، یکی از کارمندان برج میلاد هنگامی که قصد تمیز کردن یکی از اتاق‌ها را داشت با جسد حلق آویز یکی از کارمندان رو به رو شد. بلافاصله این فرد موضوع را به مسئولان برج اطلاع داده و پس از آن، موضوع به اطلاع پلیس رسید. با حضور ماموران کلانتری نصر در محل، آن‌ها با جسد حلق آویز کارمند ۶۰ ساله در یکی از اتاق‌های برج رو به رو شدند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، وی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد. بررسی‌های محل کشف جسد نشان می‌داد این فرد به صورت خودخواسته به زندگی اش پایان داده است. قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران نیز اعلام کرد که فرد مذکور یکی از نگهبانان طبقه همکف برج میلاد بوده است.
روابط عمومی برج میلاد هم ضمن تایید این حادثه به ایلنا گفت: هنوز خودکشی بودن یا نبودن این حادثه صد در صد تایید نشده و باید منتظر تحقیقات بیشتر بود. وی افزود: البته شائبه خودکشی وجود دارد و جزییات این ماجرا توسط پلیس در دست بررسی است.
بر اساس اعلام رکنا این مرد در گذشته مدیر پشتیبانی برج میلاد بوده و حدود 2 ماه بود که مدیر شب برج میلاد شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала