جنجال در فضای مجازی بر سر حرف بانوی بازیگر ایرانی +عکس،ویدئو

© Photo / Pixabayجنجال در فضای مجازی بر سر حرف بانوی بازیگر ایرانی +عکس،ویدئو
جنجال در فضای مجازی بر سر حرف بانوی بازیگر ایرانی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سحر قریشی بازیگر ایرانی بار دیگر در یک مصاحبه جنجال آفرید‌.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از مصاحبه بازیگر ایرانی، "سحر قریشی" در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است که در آن بر ممانعت از حضور زنان در استادیوم های ورزشی تاکید دارد.

در این مصاحبه او اظهار کرده است که خواهان رفتن به استادیوم نیست چون وجود جمعیت زیادی از آقایان او را منقلب می کند. قریشی همچنین عنوان کرده است که در این گونه از مکان ها احساس امنیت خود را از دست می دهد بنابراین با قانون منع شرکت بانوان در استادیوم های ورزشی موافق است.

این کلیپ با واکنش های تندی از سوی هنرمندان دیگر و کاربران روبرو شده است.
"مهناز افشار" بانوی هنرمند ایرانی با نوشتم هشتک #زنان_علیه_زنان عنوان کرده است که نمی شود حق نیمی از افراد جامعه را نادیده گرفت به این دلیل که یک نفر در جمع آقایان منقلب می شود. به گفته او، ورود به ورزشگاه ها از حقوق بانوان است.

بسیاری از کاربران با انتقاد از سحر قریشی تصاویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که حضور او در استادیوم ورزشی "ابوظبی" را به تصویر می کشد. آنان معتقدند که شاید فقط مردان ایرانی سحر قریشی را منقلب کرده و احساس امنیت را از او می گیرند.

. بانو قریشی در جدیدترین اظهار نظر خودشون فرمودن که دوست ندارم برم استادیوم چون حضور در کنار تعداد زیادی آقا باعث میشه منقلب بشم و احساس امنیت نکنم، ایشون در ادامه بیانات گهربارشون فرمودن که با عدم اجازه ورود بانوان به استادیوم کاملا موافقم. ۱- حضور در کنار اعراب امارات و ورزشگاه بن زاید بیشتر باب میل ایشون هست تا استادیوم های وطنی و هم وطنان خودش ۲- این بانو سال گذشته هم در اظهار نظری بیان کرده بودن که با گران شدن بلیت جشنواره موافقم چون باعث میشه عوام نتونن بیان سینما (یعنی هر کسی پول داشته باشه خاص هستن و باب طبع ایشون). از جمع بندی موارد یک و دو میتونیم نتیجه بگیریم که برای اینکه باعث منقلب شدن ایشون نشید باید خاص و… هیچی دیگه خاص باشید #خاص_باشیم #کسی_را_منقلب_نکنیم #بانوی_در_این_حوالی_در_حال_انقلاب_است. #قریشی #سحرقریشی #سحر_قریشی #مریل_استریپ_سینمای_ایران #هنرمند……….. با پيش بينى در بت فا هيجان را تجربه كنيد⚽️ سايت پيش بينى تمامى ورزش ها 🏀🏈🎾. لینک ثبت نام در بیو @betfairan @betfairan @betfairan

Публикация от Mohsen Bashiri (@mohsenbashiri.ak8) Дек 8 2017 в 7:14 PST

بسیاری از کاربران معتقدند که مشکل اصلی عدم تحقق بسیاری از خواسته های بانوان ایرانی خود آنها هستند. به گفته آنان، اگر بانوان در جهت تحقق حقوق بانوان ایرانی کاری انجام نمی دهند حداقل بر ضد آن ها نیز حرفی نزنند و یا کاری انجام ندهند.
به گفته بسیاری از کاربران، اگر این حرف توسط یک خانم خانه دار زده می شد بسیار قابل باور بود اما این حرف از سمت یک بازیگر که در طی فیلمبرداری با یک گروه ۴۰ یا ۵۰ نفری متشکل از مردان کار می کند غیرقابل باور است.
در مقابل عده ای از کاربران نیز معتقدند که او با حضور در استادیوم "ابوظبی" این حس را بعنوان تجربه خود بیان کرده است و جای انتقاد وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала