طراحی تیشرت هواداران ایرانی دردسرساز شد +عکس، فیلم

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر طراحی تیشرت هواداران ایرانی دردسرساز شد +عکس،ویدئو
طراحی تیشرت هواداران ایرانی دردسرساز شد +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمیته ملی المپیک اقدام به طراحی تیشرتی با نقشه ایران کرده است که دریای خزر ندارد!

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از طرح طراحی شده کمیته ملی المپیک برای هواداران تیم وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی آمریکا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که فاقد قسمتی از خلیج فارس و دریای خزر است.
این طرح با واکنش های منفی بسیاری از کاربران مواجه شده است.

در ابتدا گفته شده بود که در این طرح خوزستان و دریای خزر وجود ندارد که بعدا اصلاح شد و طبق بررسی های به عمل آمده معلوم شد که استان خوزستان وجود دارد اما دریای خزر و قیمتی از خلیج فارس به کل طراحی نشده است.

در گفتگویی که در برنامه تلویزیونی "حالا خورشید" با رئیس روابط عمومی کمیته ملی المپیک وزنه برداری انجام شده بود او متذکر شد که این طرح اولیه است و مخصوص هواداران طراحی شده تا آنها از پرچم های سیاسی مختلف بپرهیزند و همه یک دست باشند.

به گفته او آنها متوجه این نقص در این طرح که توسط طراح در "لس آنجلس" طراحی شده بود نشده بودند و پس از آن اقدام به اصلاح آن کردند.
این طرح با سیل واکنش های منفی بسیاری از سوی کاربران روبرو شده است. به گفته آنها در بسیاری از موارد در طراحی لباس ها دقت لازم منظور نمی شود. بسیاری از کاربران معتقدند که با این طرح، بسیاری از بخش های مهم ایران، که کشورهای دیگر قدرت جدا کردن آن را از ایران ندارند، خود ما و مسئولین براحتی جدا کرده ایم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала