مواظب دستمالی که منجر به اعتیاد می شود باشید +عکس

© AP Photo / Mark Lennihanمواظب دستمالی که منجر به اعتیاد می شود باشید +عکس
مواظب دستمالی که منجر به اعتیاد می شود باشید +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مواد مخدر جدیدی به اسم دستمال وارد بازار شده است که بسیار خطرناک می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از ماده مخدر جدیدی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که دستمال نام دارد. ظاهر این ماده مخدر بسیار شبیه به دستمال مرطوب می باشد. در تصاویری که از آن در فضای مجازی منتشر می شود می توان مشاهده نمود که هر قطعه از دستمال بصورت پارچه روغنی و مربع های کوچک نیم سانتی متر در نیم سانتی متر است.

گفته شده است که قیمت هر مربع آن در حدود هزار تومان است. همچنین گفته شده است که این ماده مخدر جدید بسیار خطرناک می باشد و قادر به از بین بردن انسان در طول ۶ ماه است. در ماه نخست مصرف، قیافه فرد مصرف کننده تغییری نمی کند اما پس از یک ماه مشخص می شود که او مصرف کننده است.

@fact_skyy @fact_skyy #دانستنی #دانستنیهامفید #دانستنیهای_عجیب #مخدر #دستمال#اعتیاد#مرگ

Публикация от چیزهایی که باید بدونید (@fact_skyy) Ноя 21 2017 в 12:21 PST

یکی از روش های مصرف این ماده مخدر این است که مواد را با توتون سیگار قاطی کرده و می‌کشند.
این ماده مخدر جدید صنعتی بعلت وجود مورفین زیاد، شخص مصرف کننده را در صورتی که مدتی مصرف نکند دچار بدن درد می‌ کند. طول زمان نئشگی دستمال ده دقیقه است.
استقبال بسیاری از جوانان و نوجوانان از این ماده مخدر روز به روز بیشتر شده که خانواده ها باید فرزندان خود را نسبت به اثرات مخرب و عواقب آن روشن کنند. بعلت قیمت بسیار پایین آن جوانان و نوجوانان بسیاری جذب آن می شوند و از روزی ۱ قطعه به روزی ۶۰ یا ۷۰ قطعه می رسند. این ماده مخدر قادر است در عرض ۲۰ روز ۲۰ درصد از کلیه فرد مصرف کننده را از کار بیندازد. 
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی عنوان کردند که از وجود این ماده مخدر بی اطلاع بوده اند. بعضی از کاربران نیز معتقدند که اصولا ماده مخدر جدید وجود ندارد و عوض کردن نام مواد مخدر فقط و فقط برای بازاریابی و فروش بیشتر قاچاقچیان است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала