کشف رابین هود ایرانی در زلزله کرمانشاه +عکس

© Flickr / Nelo Hotsumaکشف رابین هود ایرانی در زلزله کرمانشاه +عکس
کشف رابین هود ایرانی در زلزله کرمانشاه +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پس از حادثه زلزله در کرمانشاه، رابین هود ایرانی پدیدار شد.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه منتشر شده است که یکی از آنها بسیار جالب بوده است. بر روی بسته ای که به کرمانشاه فرستاده شده است، شخص کمک کننده نامه ای گذاشته که مشخص شده است آن فرد خود سارق بوده است و برای کمک به زلزله زدگان دست به سرقت زده است.

این شخص که به رابین هود ایرانی در شبکه های اجتماعی معروف شده است ضمن اقرار به شغل خود که دزدی و سرقت است نوشته است که در هفته آینده وسائل دیگری سرقت خواهد کرد و برای زلزله زدگان خواهد فرستاد.
نکته قابل توجه این است که او در این نامه گفته است که وسائلی را که بوسیله آن خرج این هفته خود را در می آوردم، به شما اهدا میکنم.

بسیاری از کاربران معتقدند که درست است کار او بسیار ناپسند بوده است اما اینکه مرام و معرفت را در دزدی رعایت کرده بسیار جالب است. عده ای از کاربران عنوان کردند که جالبی نوشته او این است که دزدی را شغل خطاب کرده است. وی توسط بسیاری از کاربران لقب رابین هود را گرفته است.

روز یکشنبه 21 آبان ماه در ساعت 21:48 دقیقه زلزله ای شدید با قدرت 3.1 ریشتر در استان کرمانشاه در غرب و مرز این کشور با عراق به وقوع پیوست که تا کنون منجر به کشته شدن530 نفر و مجروح شدن بیش از 7817 تن در مناطق زلزله شده است

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала