همدردی و کمک " یانگوم" به زلزله زدگان ایران+ عکس

© AFP 2023 / Rajesh Jantilalهمدردی و کمک " یانگوم" به زلزله زدگان ایران+ عکس
همدردی و کمک  یانگوم به زلزله زدگان ایران+ عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیگر کره ای مشهور که در ایران با نقش یانگوم شهرت یافت برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه و پوهانگ کره 106 میلیون وون یه صندوق خیره هدیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا ، خبرگزاری یونهاپ اطلاع داد: لی یونگ آئه مبلغ 106 میلیون وون (96398 دلار) به یک خیریه محلی اهدا کرده تا برای کمک به زلزه زدگان پوهانگ کره و کرمانشاه ایران صرف شود.
«بنیاد کره برای افراد » اعلام کرد نیمی از این پول برای قربانیان زمین لرزه 5.4 ریشتری پوهانگ هزینه خواهد شد و نیمی دیگر به زلزله زدگان ایران، به ویژه کودکان تعلق می گیرد.
خانم لی بیان داشت: «قلب من از شنیدن این خبر که شهروندان پوهانگ زخمی شده اند و خانه هایشان را از دست داده اند و از رنج مردم ایران که بازی من در نقش یانگوم را خیلی زیاد دوست داشتند، شکست».
بنیاد کره ای اعلام کرد که کمک های خانم لی را به سفارت ایران در سئول تقدیم کرده است تصمیم گرفته با سفارت برای کمک رسانی در ایران همکاری نماید.
خانم لی پس از وقوع زمین لرزه در ایران و عراق، با مردم آسیب دیده این مناطق هم ابراز همدردی کرده بود.
او در اینستاگرام خود نوشت: «زمین لرزه در ایران و عراق زندگی بسیاری از مردم را آسیب زده و در معرض خطر قرار داده است. ایران زیبا به سرعت احیا خواهد شد. موفق باشید. حال من خوب بود اما اکنون پس از این حادثه احساس ناامیدی می کنم».

Публикация от Lee Young Ae/이영애 (@leeyoungae_official) Ноя 20 2017 в 12:10 PST

 

روز یکشنبه 21 آبان ماه در ساعت 21:48 دقیقه زلزله ای شدید با قدرت 3.1 ریشتر در استان کرمانشاه در غرب و مرز این کشور با عراق به وقوع پیوست که تا کنون منجر به کشته شدن530 نفر و مجروح شدن بیش از 7817 تن در مناطق زلزله شده است

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала