غیرحجمی کردن تعرفه اینترنت در ایران +عکس

© Fotolia / Artur Marciniecغیرحجمی کردن تعرفه اینترنت در ایران +عکس
غیرحجمی کردن تعرفه اینترنت در ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصویب مدل غیرحجمی تعرفه اینترنت در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، خبری از سوی وزیر ارتباطات منتشر شده است که در آن از تصویب مدل غیر حجمی تعرفه سرویس عای ثابت اینترنت صحبت شده است.

گفته شده است که در این طرح، مدل محاسبه‌ هزینه‌های اینترنت بدون حجم خواهد بود و از مدل فعلی که بر مبنای میزان حجم مصرف شده است به مدل غیر حجمی و مبتنی بر سرعت بالاتر تغییر خواهد کرد.

. به نظر میرسد ابهامات زیادی درباره طرح تعرفه ایجاد شده است که ذکر چند نکته دیگر را ضروری دیدم: ۱) در قیاس با تعرفه قبلی، حداقل حدود سی درصد کاهش هزینه با اجرای این طرح برای کاربران پیش بینی می‌شود. اطمینان داشته باشید که حتی با وجود مفهوم مصرف منصفانه بیش از هشتاد درصد کاربران دیگر نیازی به خرید حجم یا پرداخت هزینه اضافه نخواهند داشت. ۲) سرعت خریداری شده بایستی بوسیله شرکتها تضمین شود و اشتراک بین تعداد زیاد کاربر در اینجا معنا ندارد. ۳) عزیزان کمی صبوری کنند تا شرکتها طرحهای خود را ارائه کنند. اطمینان خاطر می‌دهم که دیدگاههای جمع زیادی از مصرف کنندگان لحاظ شده است. ۴) از اینکه دیدگاههای خود را با ما به اشتراک می‌گذارید تشکر می‌کنم. به عنوان یک شهروند درخواست دارم در طرح مطالب شخصیت سایر شهروندان را در نظر داشته باشیم. ۵) نمی‌شود از دولت انتظار اشتغال داشت و همزمان از تولیدات بومی حمایت نکرد. جوانان ایرانی همواره در عرصه سرویسهای نوین خوش درخشیده‌اند و لایق حمایتهای ما و شما هستند. استفاده از سرویس‌های ایرانی برابر با ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم است. ما به نوبه خود تلاش کردیم گامی در حمایت از آنها برداریم به حمایت مردم هم مثل همیشه امید داریم، امیدواریم سایر موانع هم بوسیله دیگران به سرعت از جلوی پای کسب و کارهای نوپای ایران برداشته شود تا با همراهی هم یکی از مشکلات مهم کشور که بیکاری است را رفع کنیم

Публикация от Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi) Ноя 14 2017 в 1:51 PST

مصوبه تعرفه های جدید از ۱۰ آذر شروع به فعالیت می کند و مبنای آن مصرف منصفانه مشترکان است. مقدار این مصرف منصفانه بین ۱۸ شرکت فعال در زمینه ارائه سرویس به رقابت گذاشته خواهد شد. در صورت عدول یک مشترک از مصرف عادلانه تعیین شده، سرعت اینترنت به مقدار پایه برای آن مشترک تبدیل می شود.
بسیاری از کاربران با انتقاد به این طرح معتقدند که این طرح وضعیت اینترنت ایران را بدتر خواهد کرد. به گفته آنان با این طرح دیگر خدمات نامحدود و رایگان اینترنت شبانه به طور کلی حذف خواهد شد و این به ضرر مشترکان است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала