رئیس جمهور ایران وارد کرمانشاه شد+ فیلم

© Sputnik / Alexei Nikolskiyرئیس جمهور ایران به کرمانشاه سفر کرد
رئیس جمهور ایران به کرمانشاه سفر کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی رئیس جمهور ایران برای بازدید از مناطق زلزله زده وارد استان کرمانشاه شد.

دستور رئیس جمهور ایران برای رسیدگی به زلزله زدگان - اسپوتنیک ایران
دستور رئیس جمهور ایران برای رسیدگی به زلزله زدگان
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: سفر به کرمانشاه و دیداربا مردم قهرمان کرمانشاه جز آرزوهای من بود اما دلم نمی‌خواست که در چنین شرایطی که مردم ما اینجا دچار مصیبت شده‌اند در اینجا باشم اما امیدوارم روزهای خوش و خوبی برای کرمانشاه فرا برسد.

وی با بیان این مطلب که مردم عزیز و قهرمان کرمانشاه مرزبان خوبی برای کشور عزیزمان ایران بودند، افزود: آمدن من به کرماشناه برای عرض تسلیت و حل برخی مشکلات مردم است که مردم به خاطر زلزله صدها تن از هموطنان ما جان باختند و آلامی برای آنها باشد. من به نمایندگی از مردم ایران به مردم کرمانشاه تسلیت می‌گویم و و اعلام می‌کنم که همه مردم ایران در کنار کرمانشاه هستند و هیچ ایرانی نیست که امروز به فکر مردم کرمانشاه نباشد.

رئیس‌جمهور ایران تصریح کرد: من قبل از هر چیزی از ملت ایران تشکر می‌کنم از همنوایی و همدلی آنان، بخصوص از مردم استان کرمانشاه که کمک‌های زیادی کردند و همچنین از همه مقاماتی که به عنوان مسئول در این زمینه قدم گذاشتند چه دولتی‌ها و چه از نظامی‌ها از ارتش و سپاه و بسیج و هلال احمر و وزارت بهداشت،‌ وزارتخانه‌های کشور، راه و نیرو و همه آنهایی که تلاش کردند.

روحانی خاطرنشان کرد:‌ مسئول اصلی اسکان مردم بنیاد مسکن است و همه مقام‌های دولتی و نظامی و همه خیرین بنیاد مسکن را کمک کنند و کار جداگانه‌ای را انجام ندهند. دولت کمک بلاعوض و وام در اختیارشان قرا دهند و مرد خودشان خانه‌هایشان را بسازند. برای مجروحین این حادثه از خداوند بزرگ تقاضای صبر می‌کنیم. دل گرمی همه مردم به رحمت خداوند است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала