بازتاب دعوت جوجه عقاب به تیم ملی ایران در شبکه های اجتماعی +عکس

© Sputnik / Alexey Filippovبازتاب دعوت جوجه عقاب به تیم ملی ایران در شبکه های اجتماعی +عکس
بازتاب دعوت جوجه عقاب به تیم ملی ایران در شبکه های اجتماعی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دعوت از "امیر عابدزاده" ملقب به جوجه عقاب، پسر دروازه بان سابق تیم ملی بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، دعوت از پسر "احمدرضا عابدزاده" دروازه بان تیم ملی ایران و معروف به عقاب ایران و عقاب آسیا، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و خبرگزاری ها او را جوجه عقاب نامیدند.

. امیرعابدزاده واقعا این جمله رو معنا کرد؛یا به اندازه ی آرزوهایتان تلاش کنید یا به اندازه ی تلاشتون آرزو. امیر به اندازه ی آرزوش تلاش کرده وان شااله خواهد کرد. امیر جان عزیزم خیلی خیلی خیلی برات خوشحالم.امیدوارم این موفقیت هات ادامه داشته باشه وشماره ی یک تیم ملی بشی.تو باید از اسم وآبروی پدرت دفاع کنی تو پسرِ #احمدرضاعابدزاده هستی.اسطوره ای که واقعا تو قلب مردمه.❤👑@abedz یه بار دیگر خاطرات پدرت رو در چارچوب قفس توری برامون زنده کن امیر جان🙏. اگه قراره بعداز احمدعابدزاده به کسی لقب عقاب داد اونم فقط و فقط پسرشه نه پنگوئن و کلاغ ها #تیم_ملی_فوتبال_ایران#امیر_عابدزاده#بهترین#پرتلاش#گلر_تیم_ملی… 🔴 لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی اتریش اعلام شد.. 🔺دروازه بانان: عليرضا بيرانوند از پرسپوليس #امير_عابدزاده از ماريتيمو پرتغال، محمد رشيد مظاهري از ذوب آهن… 🔺مدافعان:  ميلاد محمدي از آخمات گروزني، مرتضي پور علي گنجي از السد قطر، رامين رضائيان از اوستنده بلژيک، روزبه چشمي از استقلال تهران، سعيد آقايي از سپاهان، سيد جلال حسيني از پرسپوليس، وريا غفوري از استقلال تهران… 🔺هافبک ها: احمد عبدالله زاده از فولاد خوزستان، اکبر ايماني از پديده، علي کريمي از سپاهان، اشکان دژاگه، احسان حاجي صفي از پانيونيوس، اميد ابراهيمي ازاستقلال تهران ،سعيد عزت اللهي از آمکار پرم، سامان قدوس از اوسترسوندز سوئد…. 🔺مهاجمان:  عليرضا جهانبخش از آلکمار، کريم انصاري فرد از المپياکو، کاوه رضايي از شارلوا، مهدي طارمي از پرسپوليس، مهدي ترابي از سايپا، رضا قوچان نژاد ازهيرنوين ،سردار آزمون از روبين کازان و وحيد اميري از پرسپوليس.

Публикация от ترانه پرسپولیسی (@tarane.perspolisi) Ноя 5 2017 в 4:36 PST

گفته شده است که در فهرست تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای دو بازی دوستانه با "پاناما" و "ونزوئلا" اسم امیر عابدزاده نیز آورده شده است که به نوبه خود افتخاری برای دروازه بان ۲۴ ساله محسوب می شود.
بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از این حرکت "کی روش" استقبال کرده و معتقدند که جوجه عقاب می تواند جای عقاب را در آینده فوتبال ایران بگیرد و خود تبدیل به عقاب شود. همچنین بسیاری از کاربران و افراد مشهور نیز به عابدزاده تبریک گفتند.
"علی دایی" بازیکن سابق تبم ملی ایران نیز ضمن تبریک به عابدزاده متنی در صفحه شخصی خود به مضمون زیر نوشته است.
"احمدجان، امیدوارم در زمین فوتبال شاهد درخشش پسر عزیزت باشیم و مانند خود تو سال ها برای کشور افتخارآفرینی کند."

بسیاری از کاربران بر این عقیده اند که امیرعابدزاده واقعا این جمله را معنا کرد که "یا به اندازه ی آرزوهایتان تلاش کنید یا به اندازه ی تلاشتون آرزو."

این خبر همچنین در رسانه های ورزشی خارجی و بین المللی نیز بازتاب داشته است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала