قهر بازیگر و کارگردان معروف ایرانی در برنامه زنده +فیلم

© Fotolia / Andrey Burmakinقهر بازیگر و کارگردان معروف ایرانی در برنامه زنده +ویدئو
قهر بازیگر و کارگردان معروف ایرانی در برنامه زنده +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یکی از برنامه های زنده ای که از تلویزیون ایران پخش شده است بعلت کم توجهی مجری به بازیگر و کارگردان معروف، او از برنامه قهر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن "مهدی فخیم زاده" بازیگر و کارگردان معروف ایرانی که به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده است ناراحت از استودیو به بیرون می رود.

ماجرا از این قرار است که در این برنامه تلویزیونی به جای گپ و گفتگو با فخیم زاده، ارتباط زنده تلفنی با بازیگر دیگری برقرار می شود و در حدود یک ربع صحبت می کنند. مجری پس از یک ربع صحبت با "لاله اسکندری" عنوان می کند که یک میان برنامه ببینید تا به ادامه ارتباط تلفنی بپردازند. در این لحظه مهدی فخیم زاده که از این رفتار ناراحت شده است به مجری اعلام می کند که قصد رفتن دارد و پس از میان برنامه مجری از بینندگان به دلیل رفتن فخیم زاده عذرخواهی می کند.

بسیاری از کاربران رفتار مجری را زشت دانسته و به فخیم زاده حق می دهند اما در مقابل عده ای دیگر معتقدند که فخیم زاده با قهر خود به بینندگان بی احترامی کرده است.
پس از آن فخیم زاده به برنامه دیگری دعوت می شود و علت ناراحتی خود را بیان می کند‌.

به گفته او اگر مجری فقط ۱۵ دقیقه با لاله اسکندری صحبت می کرد قابل تحمل بود اما او بدون هماهنگی با من این ارتباط را در برنامه برقرار کرده بود و عنوان کرد که پس از میان برنامه نیز به ادامه بحث با لاله اسکندری خواهد پرداخت که در این لحظه احساس کردم دیگر نیازی نیست که من در برنامه حضور داشته باشم.
او پس از ارائه توضیحات خود از همه مردم عذرخواهی کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала