وقتی به امیرعباس معروف به کچلیک پیشنهاد می دهند که ازدواج کند +فیلم

CC0 / Pixabay / وقتی به امیرعباس معروف به کچلیک پیشنهاد می دهند که ازدواج کند +ویدئو
وقتی به امیرعباس معروف به کچلیک پیشنهاد می دهند که ازدواج کند +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یکی از برنامه هایی که از تلویزیون ایران پخش شده است، دو کودکی که از طریق شبکه های اجتماعی معروف شده اند، با هم به گپ و گفتگو می پردازند. در میان گپ آنان کودکی به کودک دیگر پیشنهاد می دهد که بهتر است ازدواج کند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از دو کودک در برنامه زنده تلویزیونی ایرانی در شبکه های اجتماعی سرو صدای زیادی را به پا کرده است. در این برنامه که به مجری گری "علی ضیا" از شبکه ۱ تلویزیون ایران پخش می شود، از دو کودک به نام های "امیرعباس" و "سجاد" که از طریق شبکه های اجتماعی معروف شده اند، سئوال هایی پرسیده می شود.

در لابلای برنامه سجاد به امیر عباس پیشنهاد می کند که دیگر درس را ادامه ندهد و ازدواج کند اما این کودک می گوید نمی خواهد که زن بگیرد‌. سپس همین سئوال توسط مجری از سجاد پرسیده می شود. او در پاسخ می گوید که در سن ۲۰ سالگی ازدواج خواهد کرد. مجری از کودک می پرسد که آیا کسی را در نظر دارد و کودک پاسخ مثبت می دهد و اشاره می کند که او بمن پیام هم می دهد.

Мальчик с бабочками во время фотосессии в преддверии открытия выставки Sensational Butterflies в музее естествознания в Лондоне - اسپوتنیک ایران
محبوبیت پسرک خوش زبان مازندرانی در شبکه های اجتماعی (عکس)

این کلیپ توسط بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با انتقاد های بسیاری روبرو شده است. به گفته بسیاری از کاربران رفتار مجری و سئوال های او از کودکان اصلا مناسب با سن آنها نیست. حتی اگر کودک به اشتباه و با الگو برداری از رفتار بزرگ تر ها اقدام به سئوال یا صحبت در این زمینه کند بزرگترها باید با پاسخ های منطقی ذهن او را از این مسائل دور کنند نه اینکه مانند مجری برای خنده و جذاب شدن برنامه سئوال های بیشتری در این مورد انجام دهد. بعضی از کاربران نیز معتقدند که کلیپ خنده دار و بامزه ای بوده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала