فرمانده کل سپاه: تحریم سپاه، تحریم اقتصاد ایران است

© Wikipedia / MrInfo2012فرمانده کل سپاه: تحریم سپاه، تحریم اقتصاد ایران است
فرمانده کل سپاه: تحریم سپاه، تحریم اقتصاد ایران است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: آمریکایی ها سعی می کنند به بهانه توان دفاعی و موشکی ایران طرحی به نام " کاتسا" را علیه سپله اجرایی کنند که در واقع یک تحریم اقتصادی ست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، جعفری با اشاره به اینکه ملت ایران امروز با همه وجودشان قدرتوانمندی‌های دفاعی در عرصه‌های مختلف را می‌دانند، گفت: امروز ملت ایران توان دفاعی و موشکی را مثل ناموس خودشان دوست دارند و به آن علاقه دارند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اجرای طرح کاتسا علیه ملت ایران، افزود: آمریکایی‌ها سعی دارند به بهانه توان دفاعی و موشکی ایران این طرح را علیه سپاه اجرا کنند اگرچه ماهیت این طرح اقتصاد ایران را هدف گرفته و سپاه و توان دفاعی موشکی بهانه است و آنها اقتصاد ایران را هدف گرفته‌اند.

این مقام بیان داشت که در این مقطع باید چند سوال از آمریکایی‌ها بپرسیم و  ادامه داد: چطور شما انتظار دارید که ملت ایران دشمنی‌های شما را که با تمام وجود لمس کردند و بارها این چهره و خباثت‌های شما را دیده‌اند چگونه بپذیرند توان و تجهیزات دفاعی خود را به میل و نظر شما تنظیم کنند مگر ایران و ایرانی چند بار باید شیطنت و فریبکاری شما را تجربه کند، مگر ملت ایران کودتای 28 مرداد، تجاوز به خاک طبس و جنگ 8 ساله را فراموش کرده است؟

جعفری گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند ملت ایران هیچگاه حوادث و ناامنی‌ها در تابستان سال 78 و حوادث سال 88 را که فتنه‌ای بود برای ایجاد رخنه در عزم و اراده ملت و ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت را هرگز از یاد نخواهند برد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها پس از سال 90 تحریم‌های بیشتری را علیه ملت ایران اعمال کردند که نتیجه آن منجر به مذاکرات هسته‌ای شد و پس از آن توافقنامه برجام امضا شد که فایده‌ای برای ما نداشت. مقامات آمریکایی باید بدانند ملت ایران بدعهده‌ی‌های آمریکایی‌ها را بارها و بارها تجربه کردند و آنها باید بگویند چرا باز هم به این فریبکاری ادامه می‌دهند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: آمریکایی‌ها مطمئن باشند هر چه فشار اقتصادی و تحریم را بیشتر کنند عزم ملت در توانایی دفاعی بیشتر خواهد شد و حجم موشکها انبوه‌تر می‌شود و برد و دقت موشک‌ها نیز بیشتر می‌شود.

وی خاطر نشان نمود: آمریکاییها بدانند ملت غیور ایران از همه توان دفاعی همچون ناموس خود دفاع می‌کنند و پاسخ تهدیدات کوچک و بزرگ را به موقع و با قاطعیت و البته با غافلگیری خواهند داد. ایران برای اقدامات بزرگ آماده است و تاریخ ایران سراسر نشان دهنده مقاومت و ایستادگی است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала