تیراندازی به دانش آموزی در استان سیستان وبلوچستان

© Fotolia / theyokتیراندازی به دانش آموزی در استان سیستان وبلوچستان
تیراندازی به دانش آموزی در استان سیستان وبلوچستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساعت 6 و 25 دقیقه صبح امروز در شهرستان نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان دانش آموزی در مسیر مدرسه توسط 2 نفر مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در خصوص تیراندازی به دانش آموزی در شهرستان نیکشهر گفت: یکی از دانش آموزان پایه یازدهم مدرسه شهید بهشتی شهرستان نیکشهر ساعت 6 و 25 دقیقه صبح امروز توسط 2 فرد مورد حمله قرار گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از این افراد به نام مصطفی لاسکانی همکلاسی مضروب و دیگری به نام جلال لاسکانی پسرعموی این دانش آموز با 7 گلوله متین درزاده را مورد هدف گلوله قرار دادند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بعد از این حادثه مصطفی لاسکانی متواری شده و پسرعموی او نیز به مدرسه مراجعه نکرده است اما هنوز دلیل قطعی برای این عمل مشخص نیست و مضروب نیز شرایط خوبی ندارد.
مرادی یادآور شد: دانش آموزش گلوله خورده در بیمارستان ایران شهرستان نیکشهر بستری شده و هنوز برای جویا شدن علت این قضیه هوشیاری کامل ندارد؛ نیروی انتظامی نیز برای بررسی های بیشتر در حال فعالیت است.

صاحب گل صالحی فرماندار نیکشهر نیز گفت: صبح امروز دانش آموز دوره متوسطه در شهرستان نیکشهر از ناحیه دست و پا مورد اصابت پنج گلوله قرار گرفته هم اینک در بیمارستان بستری است. وی افزود: ظاهرا بین این دانش آموز با یک دانش آموز دیگر اختلاف و درگیری قبلی رخ داده که منجر به بروز تیراندازی شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала