آشکار شدن ابعاد جدیدی از تعرض مرد شیطان صفت به کودک دو ساله +عکس،ویدئو

© Photo / Pixabayآشکار شدن ابعاد جدیدی از تعرض مرد شیطان صفت به کودک دو ساله +عکس،ویدئو
آشکار شدن ابعاد جدیدی از تعرض مرد شیطان صفت به کودک دو ساله +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار گسترده مستند خلاصه ای از جزئیات حادثه اهورا و دفاعیات تازه پدر و مادر اهورا در فضای مجازی.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع کودک خردسالی که توسط ناپدری(صیغه مادر) مورد تعرض و مرگ قرار گرفت، همچنان یکی از سوژه های داغ و موضوعات جنجالی در فضای مجازی است. در این رابطه گزارش هایی نیز منتشر شد که برخی از آنها حدود نیم تا یک ساعت به تفسیر این موضوع و عوامل آن می پرداختند. در این گزارش ها به نکاتی اشاره شده است که به شدت مورد توجه کاربران پیگیر خبرهای مربوط به اهورا هستند.

خلاصه مستند اهورا. ورق بزنید.

Публикация от Mr. Pers (@mister.pers) Окт 22 2017 в 12:30 PDT

با نگاه اجمالی به این مصاحبه می توان فهمید که پدر اهورا با همسرش نسبت فامیلی داشته اند. آنها در ابتدا عاشق هم بودند و تصمیم گرفتند که برای روی پا ایستادن، اقدام به دست فروشی نمایند. همسایه های این زوج می گویند که وقتی این زوج با هم زندگی می کردند، همه چیز خوب بود، ولی از وقتی که طلاق رخ داد و پای مرد قاتل به میان آمد، همواره صدای فریاد این مرد غریبه بر سر بچه شنیده می شد که قصد داشت با داد و فریاد، کودک را ادب کند. پدر اهورا پیش از این برای حزانت کودک اقدام کرده بود ولی به رای دادگاه، کودک باید تا 6 سال تمام نزد مادرش بماند. 

بازتاب گسترده ماجرای قتل پسربچه 2 ساله در شبکه های اجتماعی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
بازتاب گسترده ماجرای قتل پسربچه 2 ساله در شبکه های اجتماعی +عکس،ویدئو

مادر اهورا نیز در دفاع از خود می گوید که زمانی که به کمک نیاز داشت تا کسی برای چند ساعتی بچه را نگه دارد تا او به سر کار برود، هیچکس ابراز همدردی نکرد و او مجبور بود تا با فرزند خردسال به سر کار در مغازه برود. وی همچنین می گوید که اگر نیازی به پول نداشتم، من هم دوست داشتم خودم با فرزندم در خانه بشینم و از او مراقبت کنم.

#اهورا فرشته پرپر شده😢😭😭

Публикация от فالو کن بک میدم🔝1k😻 (@mobi_mr3) Окт 22 2017 в 10:15 PDT

به گفته ی یکی از کارشناسان این مستند، متاسفانه برخی از جوانان امروزی در حالی در حال پدر یا مادر شدن هستند که نحوه پدر یا مادر بودن را نمی دانند.
یکی از همسایه های این زوج که در روز حادثه در محل قرار گرفته بود میگوید که وقتی ما در را باز کردیم دیدیم که ناپدری (صیغه مادر اهورا) تنها لباس زیر (شورت) بر تن دارد و اهورا نیز کاملا لخت است. کمی با دقت که نگاه کردیم دیدیم که از دهان و مقعد اهورا نیز خون می چکد. یکی دیگر از همسایه ها نیز یقین دارد که این کودک مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است که ابعاد جدیدی از تعرض مرد شیطان صفت به کودک دو ساله را آشکار ساخته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала