بازتاب برخورد تند قرائتی با آقای دوربینی +عکس،ویدئو

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر بازتاب برخورد تند قرائتی با آقای دوربینی +عکس،ویدئو
بازتاب برخورد تند قرائتی با آقای دوربینی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از کاربران پس از توهینی که از سمت معلم درس هایی از قرآن به آقای دوربینی شد به حمایت از وی پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپ بیرون کردن "حسین نمازی" معروف به آقای دوربینی از جلسه سخنرانی "محسن قرائتی" در شبکه های اجتماعی انعکاس گسترده ای داشت. ماجرا از این قرار است که محسن قرائتی در زمان یک سخنرانی در 21 مهر امسال یکی از حاضران را آقای دوربینی خطاب کرد و گفت که جای خود را عوض کند.

واکنش کاربران نسبت به این موضوع کاملا مختلف بوده و در تضاد یکدیگر هستند. کاربرانی از نحوه برخورد این معلم قرآن با آقای دوربینی گله مند بوده و معتقدند که درست است آقای دوربینی بخاطر دوربین در این مجلس حاضر شده بود اما نوع برخورد قرائتی اصلا مناسب و در شان یک مدرس قرآن نبود.

بسیاری از کاربران با هجوم به قرائتی در شبکه های اجتماعی کار او را مناسب ندانسته و معتقدند که از شخصی که ۴۰ سال تدریس قرآن می کند، همچین انتظاری نداشتند. برخی معتقدند که او با اینکار خود که خلاف آموزه های قرآنی است وجهه دین را نیز خراب کرد.

در مقابل نیز بعضی از کاربران معتقدند که کار آقای دوربینی اشتباه بوده و او با حرکاتی که جلو دوربین انجام می دهد تمرکز مدرس و سخنران از بین می برد. به عقیده آنها شرکت در مراسم فقط به هدف دیدن خود در تلویزیون کار شایسته ای نیست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала