لاریجانی: اگر ایران برای برجام فقط هزینه کند، در آن تجدید نظر خواهد کرد

© AFP 2023 / Atta Kenareلاریجانی: اگر ایران برای برجام فقط هزینه کند، در آن تجدید نظر خواهد کرد
لاریجانی: اگر ایران برای برجام فقط هزینه کند، در آن تجدید نظر خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران بیان داشت: اگر قرار باشد با رفتار نادرست ترامپ ، ایران بهره ای از برجام نبرده و فقط هزینه بپردازد ، حتما در این موضوع تجدید نظر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در حاشیه یکصد و سی و هفتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس در روسیه در دیدار با لاسینا زِربو دبیر اجرائی سازمان پیمان منع آزمایش هسته‌ای(CTBT)، بیان داشت: ما هم عضو آژانس هستیم و هم در برجام تعهداتی را پذیرفته‌ایم، در موضوع برجام هم هزینه‌های بالایی را متحمل شده‌ایم، اگر قرار باشد با رفتار نادرست ترامپ بهره‌ای از برجام نبریم و صرفا هزینه بپردازیم حتما در این موضوع تجدیدنظر خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ما عضو سازمان بین المللی انرژی اتمی هستیم که تاکنون ۸ بار پایبندی ما را تائید کرده است اما ترامپ ادعا دارد که ایران به توافق پایبند نیست و کنگره باید تصمیم بگیرد، اگر قرار است ترامپ نظر بدهد پس سازمان انرژی اتمی چه مسئولیتی دارد.
لاسنا زربو نیز به نوبه خود تاکید کرد که همواره مواضع مثبت و سازنده ایران را در قبال پایبندی به برجام مورد توجه و تمجید قرار داده‌است. وی همچنین بیان داشت: برجام مهم ترین توافقی است که در این زمینه طی ۱۰ سال گذشته به انجام رسیده است و همه طرف‌ها باید برای حفظ آن تلاش کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала