شباهت بسیار زیاد چهره جوانی به شهید حججی +عکس

© REUTERS / Stephen Lamشباهت بسیار زیاد چهره جوانی به شهید حججی +عکس
شباهت بسیار زیاد چهره جوانی به شهید حججی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حاشیه تشییع جنازه شهید "حججی" شخصی از نگاه دوربین ها پنهان نماند که از نظر سیمای صورت بسیار شبیه شهید حججی است.

به گزارش اسپوتنیک، در حاشیه تشییع جنازه گسترده شهید "حججی"، تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می چرخد که شباهت عجیب شخصی را به این شهید نشان می دهد. از وی در برخی از خبرهای مربوطه به بدل شهید حججی یاد می شود.

البته نیازی به اثبات ندارد، اما هرکس به حرام‌زادگی جماعت #آمدنیوز و #وحیدآنلاین شک دارد بخواند: دیشب بعد از مراسم بزرگ‌داشت «رضا برجی» در فرهنگ‌سرای رسانه، با رفقا مشغول صحبت بودیم که متوجه شباهت یکی از تصاویر شهید حججی با محمد شدیم؛ از محمد —که خودش عکاس حرفه‌ای‌ست و اصلا عکاس همان مراسم بزرگ‌داشت هم بود و گزارش تصویری‌اش در جام‌جم‌آن‌لاین منتشر شده- خواستم کنار تصویر شهید حججی بایستد تا ازش عکسی بگیرم. عکس را که گرفتم فرستادم توی گروه رفقا در تلگرام و یکی از رفقا هم فرستاده توی گروه دیگری و احتمالا آن‌جا هم دوباره یکی فرستاده و الخ. حالا می‌بینم از همین عکس دوستانه‌ی ساده، آمدنیوز و وحیدآن‌لاین هشتگ درست کرده‌اند و به دروغ گفته‌اند که فلانی #بدل_حججی است‌ و بعدش هم توییتر پر شده از نقد و تمسخر این بدل و به همین بهانه لجن‌پراکنی به اصل ماجرای شهید بزرگوار و…. من شک نداشتم، شما هم بدانید که این جماعت از اساس با شهید و شهادت و مسلمانی و عزت بیگانه‌اند و از هر فرصتی —حتی یک عکس ساده- استفاده می‌کنند تا بلکه کمی آتش دلشان را سرد کنند، آتشی که تشییع باشکوه امروز به جانشان انداخته. گفت: «مه فشاند نور و سگ عوعو کند.»

Публикация от علی چاوشی (@achavoshi71) Сен 27 2017 в 2:51 PDT

این جوان که در کنار تصویر شهید حججی ایستاده است، سوژه بسیاری از شبکه های اجتماعی شده است.

بسیاری از کاربران با دیدن این شخص اظهار کردند که این شخص می تواند نقش شهید حججی را بعنوان بدل او در فیلمی بازی کند. بعضی دیگر از کاربران نیز عنوان کردند که چیزی که این شهید را تبدیل به شخصی بزرگ کرد صورت او نبود بلکه سیرت او بوده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала