اعتیاد به کلوچه های بیرجندی را جدی بگیرید +عکس

© Sputnik / Somayeh Pasandidehاعتیاد به کلوچه های بیرجندی را جدی بگیرید +عکس
اعتیاد به کلوچه های بیرجندی را جدی بگیرید +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اعتیاد به ماده مخدر کلوچه بیرجندی با نام کلوچه بیرجندی که ۱۵ برابر قوی تر از حشیش می باشد، توسط بسیاری از کاربران هشدار داده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از ماده مخدری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که آگاهی از آن می تواند به افراد کمک کند تا فریب ظاهر شیرینی مانند آن را نخورند.
این ماده مخدر که بصورت کلوچه می باشد به نام کلوچه بیرجندی، معجون و یا شیرینی بیرجندی معروف شده است. این ماده از روغن حشیش که خاصیت توهم زایی بالایی دارد ساخته شده است و قرار دادن بر روی چاه توالت خاصیت توهم زایی آن را دو چندان کرده است.
این شیرینی از حشیش ۱۵ برابر قوی تر و خطرناک تر است و ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۴ ساعت بر روی بدن مصرف کننده علائم خود را که توهم شدید و مشکلات عصبی هست، آشکار می کند.

#کلوچه_بیرجندی #اعتیاد #ترک_اعتیاد

Публикация от ترک اعتیاد تریاک متادون شیشه (@etiyaddd) Сен 4 2017 в 10:23 PDT

پس از مصرف این ماده مخدر و از بین رفتن اثرات آن، مصرف کننده میل به مصرف بیشتری در خود احساس می کند و تا ۴۸ ساعت گذشته خود را فراموش می کند.
بسیاری از کاربران از این ماده مخدر شگفت زده شدند و معتقدند که خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا فریب این مواد را نخورند. همچنین توصیه می شود تا با کسب اطلاع و آگاهی از آن نسبت به آینده فرزندان خود احساس مسئولیت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала