بازتاب صداهای مهیب و عجیب در ایران +ویدئو

© AFP 2023 / Jonathan Nackstrandبازتاب صداهای مهیب و عجیب در ایران +ویدئو
بازتاب صداهای مهیب و عجیب در ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صداهای عجیب و غریب در آستارا در شبکه های اجتماعی جنجال آفرید.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی در شبکه های اجتماعی کلیپ هایی منتشر شده است که در آن در روستایی در "آستارا" صداهای مهیب و بلندی شنیده می شود.

گفته شده است که این صداهای مهیب که همانند صدای شیپور بلند است در نقاط دیگر دنیا نیز شنیده شده است.
انتشار این کلیپ واکنش های زیادی را به همراه داشته است.
عده ای از کاربران این صدا را نتیجه استفاده از سلاح "هارپ" می دانند. در این طرح، از یک ایستگاه زمینی، امواجی به جو یونسفر زمین تابانده شده و این امواج پس از برخورد با این لایه از جو، دوباره به زمین بازمیگردد.
عده ای دیگر از کاربران نیز عنوان کرده اند که شبیه این صدای مهیب را در کشور "کانادا" شنیده اند. بعضی از کاربران شوخ طبع نیز عنوان کرده اند که بهشتیان مشغول جا به جا کردن میز و نیمکت های خود برای شروع مدارس در اول مهر هستند و یا اینکه حمله ناغافل "جومونگ" می باشد.
بسیاری از کاربران نیز با ابراز ترس و دلهره خود معتقدند که در زمین اتفاقاتی در حال روی دادن است که انسان ها از آن مطلع نیستند.
علی رغم اینکه در ایران نسبت به این پدیده کمی ترس و دلهره وجود دارد اما "ناسا" این پدیده را امری طبیعی می داند که در بسیاری از نقاط جهان اتفاق افتاده است و جای نگرانی نمی باشد.
به گفته ناسا، ایجاد این صدا به علت برخورد ابرها در ارتفاع های زیاد است که به علت تماس امواج و الکترون ها و فوتون های رسیده از خورشید که در میدان مغناطیسی زمین اسیر میشوند و باعث افزایش فشار میشود.

صدای فرازمینی ها به ایران رسید + فیلم - اسپوتنیک ایران
صدای فرازمینی ها به ایران رسید + فیلم

همچنین استاد فیزیک دانشگاه "ساسکاتاچوان" معتقد است که صدا‌ها ممکن است حاصل موج‌هایی الکترومغناطیسی از سوی اورورا باشند. اورورا نوری طبیعی است که بیشتر در آسمان قطب شمال یا جنوب دیده می‌شود.
اخیرا ویدئویی نیز در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می شود در شهر اهواز گرفته شده است. در این ویدئو که جنبه طنز دارد، خبرهای پیرامون این موضوع را با آهنگ شاد بندری به سخره میگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала