ارائه طرح های توسعه میادین نفتی ایران توسط گازپروم نفت و لوک ایل

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر ارائه طرح های توسعه میادین نفتی ایران توسط گازپروم نفت و لوک ایل
ارائه طرح های توسعه میادین نفتی ایران توسط گازپروم نفت و لوک ایل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گازپروم نفت و لوک ایل طرح های توسعه ی میدان نفتی در ایران را به شرکت ملی نفت این کشور ارائه کردند.

به گزارش اسپوتنیک شرکت ملی نفت ایران در این خصوص اطلاع داد.
در این خبر آمده است: « گازپروم نفت طرح توسعه ی میدان نفتی چشمه خوش را معرفی کرد. طرح شرکت روسی باید توسط روسای شرکت ملی نفت ایران از همه ی جهات بررسی شود تا تجزیه و تحلیل آن مورد تایید قرار گیرد.» پیشتر در ماه آگوست ، گازپروم نفت نتایج ارزیابی ها و طرح خود برای توسعه ی میدان نفتی چنگوله واقع در استان ایلام ایران را ارائه کرده بود.
در ماه دسامبر سال گذشته وزارت نفت ایران اطلاع داد که رئیس گازپروم نفت ، الکساندر دیوکوف با شرکت ملی نفت ایران یادداشت تفاهم مربوط به همکاری امضاء کرده است. سخت در خصوص حضور شرکت روسی در ساخت میدان نفت و گاز چنگونه و چشمه خوش در استان ایلام نزدیک به مرز عراق بود.
در عین حال لوک ایل و شرکت ملی نفت اندونزی پرتامینا طرح های توسعه ی میدان نفتی منصوری را ارائه کردند.
در ماه آگوست سال جاری پرتامینا با شرکت ملی نفت ایران یادداشت تفاهمی در خصوص ارتباطات متقابل با هدف مطالعه ی اولیه میدان منصوری و آب تیمور امضاء کرد. شرکت شش ماه به این کار اختصاص داد. پیشتر نیز در ماه آگوست وزیر نفت ایران بیژن زنگنه اطلاع داده بود که در حال حاضر به اتخاذ تصمیم نهایی برای میدان نفتی منصوری یا با لوک ایل و یا با پرتامینا امیدوار است. ضمنا وی مشخص نکرد که کدام یک از شرکت ها شانس بیشتری برای انعقاد قرارداد مربوط به میدان نفتی را دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала