راز سرهای بریده شده تهران

© Fotolia / Showcakeراز سرهای بریده شده تهران
راز سرهای بریده شده تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیرمرد 75 ساله سرنخ گم شده سرهای بریده شده تهران به دام افتاد.

کشف دو سر بریده در تهران - اسپوتنیک ایران
کشف دو سر بریده در تهران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از میزان، چهارشنبه 2 اوت (11 مرداد) پلیس با دو سر بریده شده در خیابان شیخ بهایی مواجه شد.
پلیس تهران در گزارش اولیه خود اعلام کرد که این سرها متعلق به یک زن و مرد بوده که بین 30 تا 40 سال سن دارند و قاتل سعی داشته با آتش زدن این سرهای بریده مانع از شناسایی آنها شود.
پس از انتقال آنها به پزشکی قانونی و بررسی های بیشتر، مشخص شد که این زن و مرد بر اثر اصابت گلوله ساچمه ای به قتل رسیده اند.
پلیس جنایی در ادامه تحقیقات خود با بازبینی دوربین مدار بسته ای که در محل کشف سرهای بریده شده قرار دارد، به یک خودرو که شب قبل از کشف این سرها دیده شد مظنون شدند.
سرانجام پلیس، صاحب خودرو که پیرمردی 75 ساله بود را شناسایی شد. در بازجویی های اولیه تمام اتهامات را رد کرد و منکر هرگونه دخالت در قتل و سوزندان دو جسد شد.
در تحیقات محلی پلیس متوجه شد که این پیرمرد دارای پسر و عروس جوانی است که چند روزی است آنها در ساختمان تردد نداشته اند.
با به دست آمدن این سرنخ، ماموران بار دیگر تحقیقات از این فرد را ادامه دادند و این بار پیرمرد ۷۵ ساله که راه فراری نداشت به قتل پسرش بهرام 38 ساله و عروسش نسرین 35 ساله اعتراف کرد و گفت: پسر و عروسم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشتند و همیشه باعث اذیت و بی آبرویی من بودند. بارها از آنها خواستم ترک کنند اما گوش آنها بدهکار نصیحت های من نبود. سر انجام شب حادثه با آنها بار دیگر بر سر موضوع درگیر شدم و با اسلحه شکاری هر دوی آنها را به قتل رساندم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала