خودروی عروسی پراید زوج ایرانی قانع +عکس

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovخودروی عروسی پراید زوج ایرانی قانع +عکس
خودروی عروسی پراید زوج ایرانی قانع +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زوج جوان ایرانی با تزئین پراید خود به عنوان می شین عروس، به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، تزئین ساده پراید زوج ایرانی که مدتی است توسط کاربران مختلف در فضای مجازی به اشترک گذاشته می شود، مورد توجه گروه ها و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. موضوعی که بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفته است این است که در جامعه امروزی ایران که بسیاری عقیده دارند که تا حد امکان مراسم عروسی باید به بهترین نحو، در بهترین تالار یا باغ گرفته شود و ماشین عروس هم باید یک خودرو مدل باشد، این زوج با انتشار تصاویر خودرو عروسی خود و تزئین ساده ی آن نشان دادند که حتی بدون خرج های آنچنانی نیز می توان خوشبخت بود.

خودرو پراید در گذشته به فراوانی به عنوان یک خودرو مناسب برای مجالس عروسی مورد استفاده قرار می گرفت ولی اکنون کمتر کسانی هستند که در کلان شهرهای ایران از این خودرو به عنوان خودرو عروس استفاده می کنند.

Публикация от توئیت کده 🐤 (@twiit.farsi) Авг 9 2017 в 9:40 PDT

انتشار این خبر بحث های زیادی را پیرامون اقدام این زوج جوان در بر داشته است.
برخی کاربران می نویسند که این قناعت عروس قابل تحسین است ولی به شرطی که آقا داماد دو سال بعد از عروسی با قناعتِ عروس خانم، پرمدعا نشه و عروس هم پس فردا از داماد عوض پراید، پرادو نخواد.

قوی ترین پراید ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران
قوی ترین پراید ایران +ویدئو

کابران بسیاری نیز در این رابطه می نویسند "ازين عروسا باشيد، قرض نگرفتن به همين پرايد قانع بودن، تزئينشم با عروس بوده! ميخوام بگم شريك زندگيتون رو بخاطر دلتون بخواين نه ماديات تا زندگيتون پايدار باشه"

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала