سفیر سوریه در تهران: حامیان تروریست مسئول شهادت سرباز ایرانی هستند

© Sputnik / Artur Gabdrahimov /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر سوریه در تهران: حامیان تروریست مسئول شهادت سرباز ایرانی هستند
سفیر سوریه در تهران: حامیان تروریست مسئول شهادت سرباز ایرانی هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر سوریه در تهران در خصوص شهادت محسن حججی توسط داعش بیان داشت : جنایت خونبار تشکیلات تروریستی داعش در حق شهید محسن حججی در مرز سوریه و عراق ادامه پرونده سیاه جنایت ها و کشتارهای وحشیانه این تشکیلات تروریستی در منطقه است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، عدنان محمود ، سفیر سوریه در ایران بیان داشت: مسئول این جنایت وحشیانه ، حامیان تروریست‌ها در ایالات متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه هستند که از لحاظ مادی و فکری تروریست‌ها را در جهت تحقق نقشه‌هایشان برای تخریب و تجزیه منطقه در خدمت به اسرائیل حمایت می کنند.
سفیر سوریه در تهران ادامه داد: دستاوردهای بزرگ راهبردی جبهه مقاومت و هم‌پیمانان آن در شکست تشکیلات تروریستی داعش در سوریه، عراق و عرسال در آینده تا از بین بردن کامل تروریسم و شکست نقشه‌های حامیان آنان در کل سرزمین سوریه و منطقه با شدت تمام ادامه خواهد یافت.
وی تاکید نمود: خون شهید محسن حججی و دیگر شهدا، پیروزی‌های راهبردی‌ علیه تروریسم را رقم خواهد زد و بر اعتقاد، اراده و عزم ملت‌های منطقه تا ریشه‌کن کردن تروریسم تکفیری و بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه می‌افزاید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала