پیدا شدن پیکر سرهای بریده شده در کهریزک

© Fotolia / Curioso PhotographyБашня Азади в Тегеране
Башня Азади в Тегеране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، یک نیم تنه و بخشی از پای صاحب یکی از سرهای بریده شده در خیابان شیخ بهایی پیدا شده است.

خبرگزاری کار ایران می نویسد که بازپرس امور جنایی تهران با بیان اینکه صاحبان سرهای پیدا شده در خیابان شیخ‌بهایی توسط شلیک گلوله به قتل رسیده‌ بودند گفت: یک نیم‌تنه و بخشی از یک پا در منطقه کهریزگ پیدا شده که احتمال می‌رود متعلق به یکی از سرهای پیدا شده باشد.

سرهای بریده شده این اجساد روز چهارشنبه در اتوبان شیخ بهایی پیدا شده اند. هم اکنون نیز یک نیم تنه و بخشی از پا در نقطه دیگر تهران پیدا شده است که در آزمایشگاه مشغول انجام آزمایشات DNA هستند تا وابستگی آنها را به هم مشخص کنند.

به گفته سجاد منافی آذر، نیم تنه مذکور در مرکز بازیافت زباله تهران در منطقه کهریزک پیدا شده است. با وجود اینکه سرها سوزانده شده بودند، اما نیم تنها سالم بوده و متعلق به زنی جوان است.

در تحقیقات مشخص شده که دو گلوله به سر مقتول خانم و یک گلوله به سر مقتول آقا شلیک شده که عامل مرگ هر دو بوده است.

ظاهرا پس از مرگ سر هر دو را از بدن جدا کرده و سوزانده اند.

گفتنی است، ساعت ۲۰:۸ صبح چهارشنبه 11 مرداد ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر کشف دو سر بریده شده توسط یک عابر را در یک فضای خاکی در خیابان شیخ بهایی را اعلام کردند. بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص آگاهی و کار‌شناسان پزشکی قانونی در محل کشف این دو سر حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند. یک سر متعلق به یک آقا و دیگری متعلق به یک خانم نا‌شناس بود که نیمه‌شب به این محل منتقل شده و در آن محل سوزانده شده بود. تحقیقات برای شناسایی مقتولان و قاتلان احتمالی در جریان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала