گزارش و تحلیل

مراقب دوربین مخفی های داخل اتاق های پرو باشیم +عکس

© Photo / PixabayCamera surveillance
Camera surveillance - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با پیشرفت فن آوری، دوربین های مخفی و مدار بسته می توانند در پیچ، لامپ، جالباسی و دیگر اقلامی که حتی تصور آن نیز سخت است می توانند جاسازی شوند.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است خبر انتشار تصاویر خصوصی افراد در مکان های مختلف، خشم کاربرانی که یا قربانی این کار و یا مخالف این کار هستند را درآورده است. در این رابطه تصاویر مختلفی توسط کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می شود که نشان می دهد چگونه افراد بد ذات و سارقان زندگی خصوصی انسان ها با استفاده از دوربین های مخفی، از حریم شخصی شما فیلمبرداری می کنند.

این فیلم برداری به قدری نامحصوص انجام می شوند که حتی مشتریان شک نمی کنند که این اجسام همچون پیچ و مهره بتوانند در اصل یک دوربین مدار بسته باشند.

بسیاری از کاربران از انتشار تصاویر این چنینی ابراز خشم و در همینت زمان خرسندی می کنند و می نویسند که از این به بعد در مکان های مختلف و بیش از همه در اتاق های پرو لباس فروسی، مراقب تر خواهند بود.

کاربری در این رابطه با انتشار این تصویر می نویسد"دختراى عزيز ميرين بوتيكا برا پرو لباس مواظب باشين! اگه جايى ديدين پيچ مشكوكه و جاى درستى نصب نشده حتما دقت كنين ازينا نباشه!!"

کاربری نیز با نگاه طنز می نویسد اگه قراره دوربین بزارین تو اتاق پرو ها خبر بدین با عشوه لباسا رو دربیاریم حداقل.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала