پشت پرده حملات احمدی نژاد و یارانش چه خبراست؟

اشتراک
احمدی نژاد و تیمش بعد از حرف های بقایی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته اند.

احمدی نژاد و دویارش مشایی و بقایی ، به خوبی راه دیده شدن را بلدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مقاله ی منتشر شده در خبرگزاری خبرآنلاین ، شورش مثلث احمدی نژاد، بقایی و مشایی مسیر تازه ای نیست. آنها به هر بهانه ای از خط قرمز عبور می کنند.
احمدی نژاد و یارانش به وقت هراس و خطر یک روش را به کار می گیرند یعنی شورش و ایجاد یک بحران جدید برای منحرف کردن موضوع از مسیر اصلی اش.
می توان از ساده ترین حادثه استفاده کرد. یار او یعنی بقایی به دلیل اتهامات مالی به قوه قضاییه احضار شد و برایش وثیقه 50 میلیارد تومانی تعیین گردید. اما وثیقه ی وی تامین نشد و او را زندانی کردند. حضور او در زندان یک سناریوی جدید برای تیم احمدی نژاد ساخت. حرف هایی درباره اعتصاب غذای بقایی و به خطر افتادن جان او.
اما یک روز بعد از آنکه بقایی راهی بیمارستان شد وثیقه اش نیز پرداخت گردید. اما داستان تازه شروع شده بود. احمدی نژاد حلقه گل به گردن یارش انداخت و به قوه قضاییه حمله کرد. " جوانان ما خون دادند که یک عده فاسد مثل اینها روی کار بیان؟" و…
احمدی نژاد در بخشی از نامه ی حمله ی خود و تهدید به افشاگری نوشت: "باندهای قدرت و ثروت با سواستفاده از شرایط به دنبال اجرای سناریویی ناجوانمردانه علیه جمعی از خادمان شما در دولت های نهم و دهم هستند.پرده اول این سناریو با دستگیری بلاوجه آقای بقایی اجرا شد و پرده دوم در اظهارات غیرقانونی دادستان دیوان محاسبات و اتهامات سراسر کذب ایشان رونمایی شد."
این اقدامات احمدی نژاد و یارانش جدید نیست. او در گذشته هم اقدامات اینچنینی داشته است و می توان گفت که در این میادین تجربه کافی برای شورش دارد. می توان به این نتیجه رسید که او سالهاست شیفته ایفای نقش در قالب یک مخالف است. او به هر بهانه ای دکمه خروج را فشار داده و صبوری نظام را محک زده است. اما همه فعلا در برابر او صبر پیشه کرده اند.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала