نمایشگاه هوافضا روسیه میزبان نابغه نوجوان ایرانی بود +ویدئو

© Photo / sk.ruنمایشگاه هوافضا روسیه میزبان نابغه نوجوان ایرانی بود +ویدئو
نمایشگاه هوافضا روسیه میزبان نابغه نوجوان ایرانی بود +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حضور نابغه نوجوان ایرانی در نمایشگاه هوا و فضای روسیه در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، نوجوان نابغه ایرانی مهمان ویژه نمایشگاه هوایی ماکس ۲۰۱۷ روسیه بوده است که هر دو سال یکبار در حومه پایتخت روسیه برگزار می شود.

: 🎥 #ببینیم ؛ ⭕حضور نوجوان نخبه ایرانی در ماکس2017 ✈ به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از #مسکو، هوش و استعداد کم نظیر یک نوجوان نابغه ایرانی و ابتکار خلاقانه اش در زمینه هوافضا موجب شد، رئیس #نمایشگاه_هوایی_ماکس2017 #روسیه ، به عنوان میهمان ویژه از وی دعوت کند. هوش و استعداد کم نظیر یک نوجوان نابغه ایرانی و ابتکار خلاقانه‌اش در زمینه هوافضا موجب شد رئیس نمایشگاه هوایی #ماکس۲۰۱۷ روسیه، به عنوان مهمان ویژه از او دعوت کند. #سردار_موسی‌زاد که تنها ۱۰ سال سن دارد با ساخت #تونل_باد در ابعاد کوچک در نمایشگاه هوایی ماکس ۲۰۱۷ شرکت کرده است. @Aerospacetalk 📡تازه‌ترین خبرها از: —ورود هواپیماهای تازه به ناوگان هوایی کشور —خبرهای صنعت #هوانوردی و #هوافضا —و خبرهای دنیای #شبیه‌ساز را در #ائرواسپیس_تاک دنبال کنید معتبرترین و موثق ترين کانال #هوانوردی کشور 🇮🇷 لینک کانال تلگرام #مرجع_هوانوردی: 📲 t.me/Aerospacetalk

Публикация от مرجع اخبار هوانوردی و هوافضا (@aerospacetalk) Июл 22 2017 в 2:37 PDT

هدف از این نمایشگاه که از ۱۸ تا ۲۳ جولای ادامه داشته است، رونمایی از اکتشافات و پیشرفت هایی در صنعت هوا و فضای روسیه می باشد.

نوجوان ۱۰ ساله ایرانی"سردار موسی زاد" نیز با ابتکار خلاقانه خود در زمینه هوا و فضا یکی از مهمانان این نمایشگاه بوده است. او توانسته است با ابتکار و اختراع خود در زمینه "تونل باد" در ابعاد کوچک هم جزو مخترعین مطرح این نمایشگاه شود و هم رئیس این نمایشگاه دعوت نامه اختصاصی برای او ترتیب داده بود.
بسیاری از کاربران از این نابغه استقبال کردند و امیدوارند که دولت ایران برنامه ریزی مناسبی برای این نوجوان با استعداد انجام دهد.
بسیاری معتقدند که او نه تنها نابغه است بلکه نحوه صحبت و توضیح دادن او نیز نشان می دهد که سخنران خوبی در آینده خواهد شد.
برای اطلاع بیشتر از این نمایشگاه می توانید به سایت www.aviasalon.com رجوع کنید.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала