افتتاح نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران

© Fotolia / Curioso Photographyافتتاح نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران
افتتاح نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نمایشگاه الکامپ در سال 96 خارج از موعد همیشگی و به درخواست صاحبان مشاغل، صنایع و تجارت الکترونیک و برای استقبال بیشتر در تابستان 96 برگزار می شود.
علاقه مندان با شرکت در این نمایشگاه می توانند اطلاعات کاملی درباره تجارت روز جهان یعنی تجارت الکترونیک به دست آورند و معلومات خود را در زمینه بازاریابی اینترنتی افزایش دهند و با سایر مشاغل آشنا شوند و زمینه همکاری را فراهم کنند.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید.


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала