واعظی: تماس صوتی تلگرام موجب ورشکستگی مخابرات می شود

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر تماس صوتی تلگرام موجب ورشکستگی مخابرات می شود
تماس صوتی تلگرام موجب ورشکستگی مخابرات می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات وفناوری ایران اعلام کرد سیاست های کلی وزارتخانه بر افزایش بازدهی اقتصادی شبکه های اجتماعی داخلی تمرکز داشته و در این راستا، تسهیلات ویژه ای نیز در نظر گرفته شده است.

مسدود شدن تماس های صوتی تلگرام در ایران - اسپوتنیک ایران
مسدود شدن تماس های صوتی تلگرام در ایران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری ایران از ممنوعیت فعالیت اقتصادی شبکه های اجتماعی خارجی و ارائه خدمات ارزش افزوده نیز خبر داد و گفت این مسئله، از چهار سال پیش تا کنون اجرایی شده است.
اما شاید یکی از مهمترین مسائلی که وزیر ارتباطات به آن اشاره کرد، بحث فیلترینگ تماس صوتی در شبکه اجتماعی تلگرام بود. واعظی با تأکید بر اینکه فیلتر تماس صوتی تلگرام برداشته نمی شود، گفت: با وجود شرکت مخابرات و سه اپراتور موبایل به این خوبی، اگر می‌خواهید آنها را ورشکست کنید، تماس صوتی تلگرام را باز کنید.
لازم به ذکر است که پیرو اخبار منتشر شده در ارتباط با وضعیت اینترنت ثابت و تغییر مدل حجمی به نامحدود، و با توجه به اظهارات رئیس شرکت مخابرات، وزیر ارتباطات اعلام کرد:
در این باره ابهامی مطرح شد که با نامحدود شدن حجم، تقاضا به قدری زیاد شود که نیازمند توسعه شبکه انتقال گردد. بنابراین مقرر شد آقای جهرمی و سرائیان که اصل کاری ها هستند برنامه ریزی کنند، و منتظریم هفته آینده برنامه ریزی را به ما بدهند و براساس آن برنامه ریزی، تصمیم بگیریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала