پیت ماس، کود ارگانیک روسی وارد بازار ایران شد

© اکوپرومپیت ماس، کود ارگانیک روسی وارد بازار ایران شد
پیت ماس، کود ارگانیک روسی وارد بازار ایران شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افتتاح دفتر شرکت اکوپروم در ایران

شرکت اکوپروم — صاحب معدن و کارخانه پیت ماس در روسیه — دفتر رسمی خود را در ایران افتتاح و طیف متنوعی از محصولات پیت ماس را به بازار ایران عرضه نمود. کیفیت بالای پیت ماس روسی مورد تایید مهندسین کشاورزی در ایران قرار گرفته است.

مدیریت فروش محصولات از طریق دفتر اکوپروم در بندر انزلی و شبکه نمایندگی رسمی در استان های ایران انجام می شود. شرکت اکوپروم در حال گسترش شبکه فروش خود و اجرای برنامه اعطای نمایندگی در استان های مختلف ایران می باشد. فروش شرکت از طریق سیستم الکترونیکی www.peatrus.com  انجام می شود.

تنوع محصولات شرکت اکوپروم — مخلوط های حرفه ای بر اساس پیت ماس — به شرح زیر میباشد:

  • پیت ماس مخلوط ویژه گل ها و گلدان؛
  • پیت ماس مخلوط ویژه بذر و نشا؛
  • پیت ماس مخلوط ویژه خاک پوشش قارچ؛
  • پیت ماس خام؛

تولید پیت ماس در کارخانه اکوپروم با استفاده از ماشین آلات مدرن انجام می شود. کارخانه مجهز به بیش از 100 نوع ماشین آلات و تجهیزات خط تولید می باشد.

کارخانه و معدن پیت ماس ۸۰۰ هکتاری اکوپروم در استان سِوِردلوسک (منطقه اورال روسیه) قرار دارد که از نظر موقعیت مکانی نزدیکترین معدن به دریای خزر می باشد.

مسافت نزدیک این معدن تا دریای خزر، امکان عرضه پیت ماس به بازار ایران را با ارزانترین قیمت فراهم ساخته است. معدن و کارخانه پیت ماس اکوپروم تنها موسسه روسی است که دارای پروانه تولید پیت می باشد. این شرکت عضو انجمن بین المللی پیت لند است و توسط آکادمی علوم روسیه — شعبه اورال به رسمیت شناخته شده و توصیه شده است. اکوپروم همچنین عضو انجمن تولید کنندگان مواد زراعی می باشد.

لازم به ذکر است بزرگ ترین ذخایر پیت ماس در جهان متعلق به کشورکانادا با ذخیره ۱۷۰ میلیارد تن و روسیه با ذخیره ۱۵۰ میلیارد تن است.     

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала