فرمانده نیروی دریایی سپاه : جرات ندارید به کشتی های ایران چپ نگاه کنید

© AP Photo / Mahdi Marizadفرمانده نیروی دریایی سپاه : جرات ندارید به کشتی های ایران چپ نگاه کنید
فرمانده نیروی دریایی سپاه : جرات ندارید به کشتی های ایران چپ نگاه کنید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ، سردار علی فدوی بیان داشت : هیچ کس در دنیا جرات چپ نگاه کردن به کشتی های ایرانی را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان داشت: کوچکترین تعرض به کشتی‌های ایرانی خطر بسیار بزرگی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.
سردار فدوی تاکید نمود که سازمان بنادر و دریانوردی با قدرت می‌تواند اعمال حاکمیت ملی در دریا را انجام دهد و ادامه داد: 97 فروند شناور سپاه 24 ساعته در خلیج فارس و تنگه هرمز در دریا حضور درند علاوه بر این تعداد بسیار زیادی هم شناور نیروی دریایی ارتش در دریای عمان هستند، به طوری که دریانوردان در تمام حوزه‌ها می‌توانند با اطمینان کامل فعالیت کنند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از تغییر پرچم شرکت ملی نفت‌کش و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرده و گفت: ما با تغییر پرچم کشتی‌های این دو شرکت مخالف بودیم اما این کار صورت گرفت و تعدادی از کشتی‌های ایران با پرچم کشورهای دیگر تردد می‌کردند، اگر تا الان پرچم این کشتی‌ها تغییر نکرده باید این کار را انجام دهند چرا که اگر این کشتی‌ها پرچم ایران را داشته باشند می‌توانند در امنیت فعالیت کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала