ایران اسنادی مبنی بر حمایت آمریکا از داعش منتشر می کند

© Fotolia / Borna_MirTeheran (Iran)
Teheran (Iran) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه ایران در گفتگو با "راشاتودی" اعلام کرد که تهران شواهدی مبنی بر حمایت مستقیم آمریکا از تروریست های "دولت اسلامی" منتشر می کند.

به گزارش اسپوتنیک، حمید رضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران گفت: این اسناد که حمایت آمریکا از داعش را نشان می دهد، منتشر خواهد شد، اما باید اضافه کنم که این اسناد به صورتی نوشتاری نبوده که بتوان آنرا به صورت مکتوب منتشر کرد، بلکه این اسناد بر اساس حقایقی می باشد که در عرصه عمل روی داده و این بدان معناست که آمریکا در چه زمینه هایی به داعش کمک رسانده.
مقدم فر اضافه کرد که آمریکا در بخش های تامین سلاح، تعمیر و نگهداری سلاح ها، خدمات و پشتیبانی پزشکی به داعش کمک نموده و وی همچنین آمریکا را سازنده این گروه تروریستی دانست.
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه افزود: علاوه بر این، ایجاد داعش از سوی آمریکا یک حقیقت است و آنها نمی توانند این واقعیت را پنهان کنند. آنها حتی امروز که اذعان دارند، ایجاد داعش یک اشتباه بوده، قصد نابود کردن این گروه را ندارند و مبارزه آنها با داعش همچنان یک دروغ محض است و اسنادی برای اثبات این امر وجود دارد.

مصطفی ایزدی معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا،  روز 21 خرداد ماه اعلام کرد که تهران شواهدی مبنی بر حمایت مستقیم آمریکا ازترویست ها در اختیار دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала