واکنش گسترده کاربران به روضه خوانی احمدی نژاد در مسجد نارمک +ویدئو

© AFP 2023 / ALI AL-SAADIThis file photo taken on July 18, 2013 shows Iran's then outgoing President Mahmoud Ahmadinejad speaking during a press conference at the presidential palace in Baghdad.
This file photo taken on July 18, 2013 shows Iran's then outgoing President Mahmoud Ahmadinejad speaking during a press conference at the presidential palace in Baghdad. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار ویدئو روضه خوانی احمدی نژاد در مسجد به شدت مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوی روضه خوانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در مسجد جامع نارمک تهران بازتاب گستردع ای در فضای مجازی است.
در این ویدئو می توانید مشاهده کنید که محمود احمدی نژاد با حضور در مسجد نارمک تهران به ذکر مصیبت شهادت حضرت علی(ع) پرداخت.

گذشته از کاربرانی که این ویدئو را به اشتراک گذاشته اند، کاربری در اقدامی با صدا گذاری سکانس محبوب و تاثیر گذار فیلم "ابد و یک روز" بر روی این ویدئو، آن را تغییر داده است. در این ویدئو احمدی نژاد با صدای نويد محمد زاده که در این فیلم از سمیه درخواست می کند تا نرود.

#سمیه_نرووووو😭😭😭😭😭😭 #ابدویک_روز #احمدی_نژاد 😊 #خنده_طوری 😂

Публикация от ehsan (@es.ehsan1990) Июн 18 2017 в 11:31 PDT

این ویدئو تدوین و میکس شده که حالت طنز دارد به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته و توسط بسیاری از کاربران در شبکه های مختلف اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала