حمله موشکی سپاه به داعش ، فکر تجاوز را از سر آمریکا در آورد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyحمله موشکی سپاه به داعش ، فکر تجاوز را از سر آمریکا در آورد
حمله موشکی سپاه به داعش ، فکر تجاوز را از سر آمریکا در آورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر اطلاع رسانی سوریه بیان داشت: موشک های ایران عامل بازدارندگی در برابر آمریکا و نقطه عطفی در روش های مبارزه با تروریسم است.

به گزارش اسپوتنیک، رامز ترجمان وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم در دمشق در خصوص حملات موشکی شب یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه بیان داشت: به‌کارگیری موشک‌های ایرانی نقطه عطفی در سازوکار برخورد با تروریسم است.
این وزیر واکنش دولت سوریه به حملات موشکی اخیر جمهوری اسلامی ایران به مواضع داعش را توضیح داد: چنین ضرباتی با استفاده از موشک‌های میان‌برد نقطه عطف و جهشی کیفی در سازوکار برخورد با تروریسم و با داعش است و یک پیام قاطع برای تروریست‌ها به منظور جلوگیری از تکرار حملات تروریستی اخیر خود به تهران است در نتیجه این حملات موشکی پیام هایی با خود به همراه دارد، اولین پیام این است که سوریه و محور مقاومت در ایران و عراق مصمم هستند تروریسم را ریشه‌کن کرده و تمام اشکال آن با هر عنوانی را چه در عراق و چه در سوریه از بین ببرند.
وی ادامه داد: دومین پیام استفاده از این نوع موشک‌ها و به چنین شیوه ای، پیامی به حامیان و تأمین‌کنندگان مالی تروریسم و حامیان داعش و در رأس آنها آمریکا است که از یک سو ادعا می‌کند با تروریسم و داعش می‌جنگد،‌ اما از سوی دیگر حامی اصلی و اساسی داعش است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала