تفاوت حملات ایران با نمایش نیروهای ائتلافی در سوریه

© AFP 2023 / George OufalianФлаг запрещенной в России группировки ДАИШ в Сирии
Флаг запрещенной в России группировки ДАИШ в Сирии - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر سوریه در لبنان تاکید کرد که حمله موشکی ایران به مقر گروه تروریستی داعش در منطقه دیرالزور باعث تضعیف داعش شده است.

به گزارش اسپوتنیک، علی عبدالکریم علی سفیر سوریه در لبنان تاکید کرد که حمله موشکی ایران به دیرالزور باعث شده که داعش روحیه خود را از دست بدهد. به گفته وی این ضربات موشکی اقدامی قاطع از سوی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، سفیر سوریه در گفتگو با تارنمای العهد افزود: «حمله موشکی ایران نتایج قوی و روشنی داشت و همه کسانی که تروریسم را بازی فرض کرده و بر روی تروریست ها سرمایه گذاری می کنند باید به دقت پیام این حمله را مورد بررسی قرار دهند به ویژه در شرایطی که ارتش سوریه و متحدان آن در سوریه و ارتش عراق و الحشد الشعبی این کشور مدام در حال پیشروی هستند.»

دیپلمات سوری خاطر نشان کرد که حمله ایران اثبات کرد بازی «ائتلاف بین المللی» به رهبری امریکا در سوریه با پاسخ روشن و قاطع ایران و دیگر طرف های حاضر در صحنه که در حال جنگ با تروریست های واقعی هستند روبرو خواهد شد.

 

در عملیات یکشنبه شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایران در عملیات ضد تروریستی علیه داعش در خاک سوریه، تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاه های موشکی نیروی هوافضای سپاه در استانهای کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала