موشک های ایران همه به هدف خوردند

© AFP 2023 / Atta Kenareآیا نام تجهیزات رژه روز ارتش در ایران را می دانید؟ ( تصاویر)
آیا نام تجهیزات رژه روز ارتش در ایران را می دانید؟ ( تصاویر) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد که عملیات موشکی ضدداعش موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف درباره شلیک 6 موشک سپاه در شب گذشته به مواضع داعش در دیرالزور سوریه، اظهار کرد: در این عملیات موشک‌های سپاه مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش در دیرالزور را درهم کوبیده است.

به گفته سخنگوی سپاه، شلیک این موشک ها از دو استان سنی نشین، نمایانگر وحدت همه ایرانیان در مقابل تهدید تروریست هاست. وی تاکید کرد که عملیات موشکی شب گذشته تنها گوشه بسیار کوچکی از قدرت تنبیهی ایران علیه تروریست ها و دشمنان بوده است.

شامگاه یکشنبه 28 خرداد جاری، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داده بود و اعلام کرده بود: با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پیش مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала