یک گروه تروریستی در ایران کشف و دستگیر شد

© REUTERS / Tasnim News Agencyیک گروه تروریستی در ایران کشف و دستگیر شد
یک گروه تروریستی در ایران کشف و دستگیر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک گروه تروریستی در حومه تهران توسط نیروهای ویژه امنیتی ایران کشف و بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، حسین اشتری رییس پلیس ایران به خبرگزاری ایرنا گفت که عملیات به صورت مشترک با نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مردمی بسیج کشور انجام گرفته است. وی درباره تعداد تروریست ها اطلاعاتی نداد.

به گفته خبرگزاری ایران، مقامات قضایی ایران، 7 نفر بازداشت شده اند. عملیات دستگیری این افراد در استان البرز در منطقه فردیس انجام گرفته است. اعضای گروهک تروریستی برای تروریست های مهاجم روز چهارشنبه که به ساختمان مجلس و حرم امام خمینی حمله کرده بودند، تجهیزات آماده کرده اند.

مقامات ایران خبر بازداشت 41 مظنون به همدستی با تروریست ها در حادثه اخیر را منتشر کرده اند. این افراد از شهرهای کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و تهران هستند. به این ترتیب با آمار امروز می توان گفت که تا کنون 48 تن از مظنونین این حادثه بازداشت شده اند.

روز 7 ژوئن دو حادثه تروریستی به طور همزمان در تهران و حرم امام خمینی رخ داد. گروه اول تروریست ها متشکل از دو تن به حرم امام خمینی رفته و یکی از آنها کمربند انتهاری خود را منفجر کرد. نفر دوم پیش از منفجر شدن توسط نیروهای پلیس منهدم شد. گروه دوم متشکل از چهار نفر به ساختمان مجلس حمله کرده و با اسلحه به مردم شلیک کردند و سپس در طبقات بالایی ساختمان که بخش اداری محسوب می شود پنهان شدند. نیروهای امنیتی توانستند سه تروریست را منهدم کنند، نفر چهارم خود را منفجر کرد. قربانیان این حادثه 17 تن اعلام شده اند، در عین حال 46 تن مجروح شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала