محبوبیت اولین خواهران افسانه ای ووشوی ایران (عکس)

© AP Photo / Tatan SyuflanaIran's Hanieh Rajabi
Iran's Hanieh Rajabi - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خواهر ایرانی که به عنوان قهرمانان جهان در رشته ورزشی ووشو شناخته می شوند، مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، ۳ خواهری که روی هم حدود ۳۰ مدال قهرمانی جهانی و آسیایی در رشته ووشو دارند، در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفتند.

این ۳ خواهر که "شهربانو"، "الهه" و "سهیلا" منصوریان نام دارند، تا کنون مدال های زیادی را برای ایران به ارمغان آورده اند.
گفته شده است که در ووشو قهرمانی آسیا ساندا ۲۰۱۶ برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران ۳ نفر از یک خانواده و در یک رشته ورزشی و در یک تورنمنت توانستند به مدال قهرمانی دست یابند. در این مسابقات، "شهربانو" و "الهه" منصوریان طلایی شدند و "سهیلا" منصوریان مدال برنز را برای ورزش بانوان ایران به ارمغان آورد.

گفتنی است که الهه منصوریان برندهٔ مدال طلای جام جهانی سانشو ۲۰۱۰ چین، نقره قهرمانی جهان تورنتو کانادا و مدال برنز وزن ۵۲- کیلوگرم سانشو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو است.

در ماه رمضان خواهران منصوریان مهمان برنامه محبوب ماه عسل بودند و از کودکی و سختی های زندگی خود گفتند‌. آنها در کودکی به علت مشکلات مالی و فقر سختی های زیادی کشیده و تجربه های تلخی را پشت سر گذاشتند.

همچنین شهربانو یکی از این ۳ خواهر قهرمان، ۳ مدال طلای جهانی خود را به رئیس جمهور ایران "حسن روحانی" هدیه کرد.

کاربران بسیاری این خواهران را تحسین کرده و پس از دانستن سرگذشت آنها بیش از پیش به آنان برای صبر و بردباری و همچنین قهرمانی های پیاپی تبریک گفتند.
بسیاری از کاربران نیز عنوان کرده اند که خانواده منصوریان می توانند الگوی بسیاری از جوانان باشند

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала